Nonni! Nyt perse ylös ja hommiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Desdemona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Desdemona

Aktiivinen jäsen
31.10.2007
1 150
0
36
vauva nukahti vihdoin ja viimein ja sain hotkastua safkaa tässä samalla kun olin koneella. Nyt perse ylös ja vessan&saunan pesuun. Mun leppoisa joulusiivo sujuu hyvin eli huone/päivä. Tosin nyt meen aikataulusta edelle kun siivosin jo tänään makkarin.

samoin teen minäkin, huone/päivä, viime perjantaina siivosin vessan, eilen tytön huoneen, tänään oman makkarini, huomenna olisi pikku huone vuorossa yms, ei käy liian rankaksi kun siivoaa huoneen per päivä, kun meilläkin on nyt noita neliöitä lähes 100 niin siinä on siivoomista enemmän mitä rivarikolmiossa, nautin kun saan istahtaa välillä tähän koneelle ja kuitenkin on hommia tullut tehtyä

Just pesaisin aamupäivällä koko alakerran lattiat. Kylppärin ja saunan hinkkasin juuriharjalla. Enpä muista millon oisin näin perusteellisesti siivonnut, nyt saa riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
samoin teen minäkin, huone/päivä, viime perjantaina siivosin vessan, eilen tytön huoneen, tänään oman makkarini, huomenna olisi pikku huone vuorossa yms, ei käy liian rankaksi kun siivoaa huoneen per päivä, kun meilläkin on nyt noita neliöitä lähes 100 niin siinä on siivoomista enemmän mitä rivarikolmiossa, nautin kun saan istahtaa välillä tähän koneelle ja kuitenkin on hommia tullut tehtyä

Tota, öö... meinasitko olla siivoomatta vessaa ennen joulua? Vai oliko kyseessä joku perusteellinen jynssäys? :D

Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:

Tota, öö... meinasitko olla siivoomatta vessaa ennen joulua? Vai oliko kyseessä joku perusteellinen jynssäys? :D

Samaa ihmettelin minä - eikä ollut tänään eka kerta, kun on tullut sama mieleen, että miten hemmetin harvoin ihmiset siivoaa vessojaan, jos jo on siivottu eikä enää ennen joulua meinata siivota :x .

Meillä neliöitä 150 ja kyllä mä siivoan kerralla koko huushollin. Eihän siinä kauan kestä.

Mä en jaksa raataa kuin pieni eläin ja hoitaa samalla vauvaa ja tehdä ruokaa jne....kun meilläkin on neliöitä liki 100. Kyllä mulla menee koko päivä jos joka huoneen kunnolla siivoan. Näin on kivempaa kuten joku sanoi, voi välillä istua koneella ja silti on saanut aikaiseksi jotain! Ja nyt se vessa ja sauna on siistit! Ja mä en ainakaan aijo niitä ennen joulua enää siivota, kun nyt siivosin!

Yhteistyössä