Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Noh, onko sun avaimet vohkittu?
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Pitikö sun maksaa se ite?
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:oliko kallista lystiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:oliko kallista lystiä?
Ei niin kallista kuin luulin.Olin varautunut 300 euroon mut se olikin "vaan"148 e
Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Pitikö sun maksaa se ite?
Kyllä.Isännöitsijä tosin meinas et ei sitä tarvitse alkaa sarjoittaa uudestaan mut kyl mä omani ja lapsen ja elukoiden turvallisuuden takia olin valmis maksaa siit.
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Pitikö sun maksaa se ite?
Kyllä.Isännöitsijä tosin meinas et ei sitä tarvitse alkaa sarjoittaa uudestaan mut kyl mä omani ja lapsen ja elukoiden turvallisuuden takia olin valmis maksaa siit.
Höh. Ihme isännöitsijä. Luin sen sun edellisen ketjun ja ihme juttu jos joku ei sellasessa tilanteessa sarjottais lukkojaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:No pieni hinta turvallisuudesta. Ihmetyttää vain kuka ja miksi vie avaimet ilmoitustaululta
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja Oggi ja sen torakka:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Pitikö sun maksaa se ite?
Höh. Ihme isännöitsijä. Luin sen sun edellisen ketjun ja ihme juttu jos joku ei sellasessa tilanteessa sarjottais lukkojaan.