Nooo, kuinka vanha mä olen ja miten mun pitäis pukeutua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miirikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja kun täällä on nyt lytätty kokonaan legginsit ja niiden yhdistäminen lyhyeen farkkuhameeseen tai shortseihin :ashamed: Ja just ostin ke sellaset lyhyet mustat shortsit ja mustat legginsit. Useimmiten mulla on päällä just toi trikoinen huppari, lyhyt farkkuhame ja mustat legginsit, talvella saappaat ja kesällä balleriinat...

No mun mielestä kahden noin erilaisen värin yhdistäminen kertoo joko siitä, ettei välitä ulkonäöstä, eli on maatilan emäntä tai se kuuluisa heppatilan pitäjä joka ei vaatekauppaan astu, tai ei ole rahaa ostaa uusia ja käyttää niitä 80-luvulla ostettuja hyväksi havaittuja... Sori siis tää on vaan mun mielipide...
Kyllä muoti niin joka paikasta pursuaa, että parin kolmen vaatekaupan kierros kertoo kyllä mihin nykyään pukeudutaan. En osaa sulle luetella kun jokaisen maku on niin erilainen. Mutta jos ite tykkäät noista niin eiks se oo hyvä!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
http://www.promod.eu/tops/printed-tops/_1950s-checked-bustier-top-black-checks-R8260162201.html

Toi on kyllä tosi kaunis! Mutta miten kun mulla on pulleat käsivarret niin onko ihan kamalan näköinen? Enkä ole onnistunut löytämään sellaisia hyviä olkaimettomia rintaliivejä missä rinnat ei näyttäis roikkuvilta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mä oon oikeessa:
No mun mielestä kahden noin erilaisen värin yhdistäminen kertoo joko siitä, ettei välitä ulkonäöstä, eli on maatilan emäntä tai se kuuluisa heppatilan pitäjä joka ei vaatekauppaan astu, tai ei ole rahaa ostaa uusia ja käyttää niitä 80-luvulla ostettuja hyväksi havaittuja... Sori siis tää on vaan mun mielipide...
Kyllä muoti niin joka paikasta pursuaa, että parin kolmen vaatekaupan kierros kertoo kyllä mihin nykyään pukeudutaan. En osaa sulle luetella kun jokaisen maku on niin erilainen. Mutta jos ite tykkäät noista niin eiks se oo hyvä!!

No toi huppari on Stadiumista ja housut on Janina Frostellin viimekesän mallistosta... Ja ihan Helsingissä asun... :ashamed:

Yhteistyössä