Nooo, kuinka vanha mä olen ja miten mun pitäis pukeutua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miirikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.yhteishyva.fi/pukeutuminen/neuvoja_pukeutumiseen/pukeutumisopas_naisille/fi_FI/pukeutumisopas_naisille/

Meneppä tuonne. Itse kokeilin ja ihan kelpo neuvoja anto :) Aika hauska ohjelma muutenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Mä oon oikeessa:
No mun mielestä kahden noin erilaisen värin yhdistäminen kertoo joko siitä, ettei välitä ulkonäöstä, eli on maatilan emäntä tai se kuuluisa heppatilan pitäjä joka ei vaatekauppaan astu, tai ei ole rahaa ostaa uusia ja käyttää niitä 80-luvulla ostettuja hyväksi havaittuja... Sori siis tää on vaan mun mielipide...
Kyllä muoti niin joka paikasta pursuaa, että parin kolmen vaatekaupan kierros kertoo kyllä mihin nykyään pukeudutaan. En osaa sulle luetella kun jokaisen maku on niin erilainen. Mutta jos ite tykkäät noista niin eiks se oo hyvä!!

Mä en ole maatilan emäntä tai heppatilan pitäjä ja välitän ulkonäöstäni, ja silti mun mielestä toi näyttää kivalta yhdistelmältä :D Näkeehän noita muillakin :xmas: Ite en osaa noita yhdistää, vaikka mieli tekisi - tulee oikein hyvälle tuulelle kun ihmiset pukeutuu pirtsakoihin väriyhdistelmiin :p
Musta on paljon mukavampi muutenkin päättää ihan itse mitä käytän, sen sijaan että antaisin läpi elämäni muodin sanella vaatetuksenikin.

Yhteistyössä