Nopeesti nyt! Millä saan muksun ulos??

RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni

Aktiivinen jäsen
09.09.2007
5 194
0
36
Tän yön saa vielä tässä kaupungissa synnyttä, sitte menee synnäri kiini. Seuraava mahollisuus olis sitte heinäkuun lopulla. Milläs keinoo mä tän nyt tuolta rytkäsen? Ei miestä eikä saunaa käytettävissä, että ne S:ät voi unohtaa. Muutama tunti aikaa vielä! Vippaskonstit kehiin! ;) :whistle:

Ainii, rv 39.

Sorry, mulla alko naurattaan otsikko... kiire, millä saan lapsen ulos. Jotenkin ajattelin, että kyse on jostain leikki-ikäisestä joka ei suostu meneen ulos ja ajattelin, että mikä ihmeen kiire keskellä yötä!! :laugh:

No kuuraa vaikka kylppäri? Pese keittiön kaappeja?

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Sorry, mulla alko naurattaan otsikko... kiire, millä saan lapsen ulos. Jotenkin ajattelin, että kyse on jostain leikki-ikäisestä joka ei suostu meneen ulos ja ajattelin, että mikä ihmeen kiire keskellä yötä!! :laugh:

Mä luulin kans. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:

Mä luulin kans. :D

:D :D

Kontillesi sieltä ja lattioita kuuraamaan B) .

Ja joku kertoi varman vinkin: pullataikinaa vaivaamaan ja pullia paistamaan. Ei siitä niin kovaa meteliä tule ettetkö voisi niitä alkaa vääntämään. Ja vaikka ei vauva syntyiskään niin onpa ainakin vierasvaraa pakkasessa :D

Hyvä laskettuaika sulla muuten. :) Meidän esikoisella oli 2.7. mutta on syntynyt 24.6.2003. Kakkonen on syntynyt 19.6.2005 eli meillä on tässä juhlaa tiedossa juhannuksen jälkeen kans.

Kolmonen onkin sitten pääsisäisvauva. :)

Yhteistyössä