Nopein ystävystymisenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhanvaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhanvaan

Vieras
Tuli vaan tuosta yhdestä ketjusta mieleen, että oletteko saaneet ystävän heti tavattuanne? Minä tässä tapasin ihmisen jonka kanssa oltiin heti kuin vanhoja tuttuja ja kun meillä on yhteinen tuttu,niin tämän ihminen oli hänelle sanonut ihan samaa, että kyllä oli mukava tyyppi:)

joo yhen pojan/miehen kaa ystävystyttiin heti.

mut mä en tykkää naisista :) oletuksena mulla että kaikki niset on kamalia bimboja kunnes toisin todistetaan :) harvasta naisesta oon tykänny heti.

välillä tapaa sellaisen ihmisen jonka kanssa nt vaan tulee tosi hyvin toimeen, mutta ystävystymisen menee silti monia kuukausia..

harmikseni toinen muutti kauas ja toinen jäi kun sain lapsen ja sittemmin paljastui valehdelleen minulle vaikka mistä..

Kun siirryin kolmannella kuvisluokalle, olin ensin takapulpetissa istumassa. Siirryin sieltä etupulpettiin hänen viereensä ja juttu alkoi luistaa heti. Siitä tulee nyt elokuussa 15 vuotta ja edelleen ollaan hyvät ystävät. Hän on myös poikani kummi.

Juu, viimekesänä tapasin miehen serkun tyttöystävän ekaa kertaa ja tuntu heti ku oltas tunnettu iäisyys! Hänestä on tullut minulle läheinen ja tärkeä ystävä, vaikka asuukin kaukana :heart:

Ystävyys on minulle paljon paljon syvempää, kuin kaveruus tai tuttavuus. Tutustun livenä uusiin ihmisiin helpostikin, mutta vain todella todella harva niistä sukeutuu ystävyyssuhteeksi. Kaveruussuhteeksi niinkin, mutta ei sen syvemmälle.

Pakko vielä peesata tiinua ja sanoa, että minäkin puhuin vastauksessani nimenomaan ystävyydestä, ihmisestä jolle voi kertoa kaiken. Kavereita on tullu viimekesänkin jälkeen, mutta ystäviksi en heitä kuitenkaan kutsuisi.

Yhden perheen kanssa päätin ystävystyä hetken perusteella. Olin vienyt heille lapsiamme leikkimään, heidän lapset olivat meillä silloin tällöin, mutta en kauhean hyvin tuntenut perhettä.

Eräänä iltana tulin sitten hakemaan lapsiamme sieltä. Minua oli vastassa perheen kuopus, 4 v, kiharat hiukset valuivat olkapäille, poika keikkui veräjällä hilpeästi, hänellä oli yllään neonvihreä mutanttininjakilpikonna-puku, hän oli lainannut äidiltään kai kattilan ja sitä hän rummutti iloisesti jollakin puukalikalla ja lauloi itsetekemää lauluaan. Takana kaartui ilta-aurinko, pisteaita reunusti pihaa ja isompien lasten melu ja räyhy kuului jostain pellon takaa.

Katselin ja ihastelin. Näkyyn tiivistyi niin paljon perheen elämän filosofiasta ja olemistavasta, että kertakaikkiaan päättämällä päätin alkaa tämän perheen ystäväksi.
Päätöksestä ja ystävyydestä on ollut, on ja tulee jatkossakin olemaan toivon mukaan olemaan iloa ja paljon rakentavaa onnellistumista.

Yhteistyössä