Nopeita apukeinoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marie

Jäsen
06.10.2004
37
0
6
Kertokaahan nyt nopeita apukeinoja! Havahduin juuri siihen että kesä on alkanut ja silti tuossa alavatsassa roikkuu vielä hieman ylimääräistä. Vatsalihaksia pitäis treenata, mutta mikä liike auttaa alavatsaan? Entä tiedättekö tehokkaita liikkeitä (mitä tahansa muutakin kuin vatsalihaksia) jotka tehdään jumppapallon avulla?
Ruokavalio on hieman retuperällä mutta luulisin että liikunnalla ja edes hienoisella ruokavalion siivouksella voisin saada nopeita tuloksia, vai olenko ihan väärässä?
Bmi on normaali, mutta pari kiloa silti ylimääräistä. Ja todellakin, vain tuo rasvamakkara häiritsee tuossa alavatsassa. Jäi toisen raskauden jälkeen. :D
Kertokaa hyviä vinkkejä miten kesäkuntoon lyhyessä ajassa, paljon ei ole kuitenkaan tehtävää mutta vielä en ole tyytyväinen. B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 14:19 vieras kirjoitti:
liiku ;)
vaunut liikkeelle ja kävelylle.Ne pelkät vatsalihakset ei sitä makkaraa vie siitä pois!

tämän oon myös minä huomannut. itelläkään ei oo kuin ne pari "ylimäärästä" kiloa ja se rasvamakkara, joka ei kyllä kahen kuukauden vatsa-jumpalla ainakaa vielä oo hävinny, joten jotain muutakin tarvis tän normaalin touho-päivän lisäksi tehä. :whistle:

Joo, tarkoitus olis yrittää liikkua enemmän mut ulos en pysty menemään siitepölyallergian takia. :( Joka on siis todella paha.
Mut varmaan saman asian ajais tuollaisella vanhalla crosstrainerilla hikoilu? Kerralla olen pystynyt sillä veivaamaan 12min yhteen menoon ja syke kyllä nousee. Jos siitä olisi apua? :)

Hei kokeileppas sitä callaneticsiä!! Siitä on infoa tällä samalla palstalla jopa 12 sivua ja muillakin keskustelupalstoilla siitä on juttua. Sun kohdalla todella se 30 päivän teho kuuri vois olla se juttu millä saat makkaraa mahasta jos ei kokonaan pois mutta ainakin huomattavasti pienemmäksi. B)

Yhteistyössä