Nordea vai Osuuspankki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minävain";27240029]Nordean asiakas olen, eikä kyllä mitään kännykkävarmistuksia ole ollut kuin yhden kerran, ja silloinkin lasku oli niin iso että siksi piti varmistaa (n. 20 000 remonttilasku)

Joku sanoi että Nordealla paljon käyttökatkoksia, niin ei ole kyllä kertaakaan sattunut minun kohdalle, joskus ovat kyllä ilmoittaneet nettipankissa että tulee olemaan käyttökatko, mutta ne käyttökatkot on aina ollut yöllä, joten ei ole vaikuttanut minun elämääni.

Pankissa olen aina saanut erittäin hyvää palvelua mm. asunlaina asioissa.[/QUOTE]

Samat kokemukset täälläkin Nordeasta.

Riippuu varmasti elämäntilanteesta ja palveluista mitä pankilta haluaa, mutta kannattaa muistaa että Nordeassa voi pankkiasiansa hoitaa missä tahansa sen konttoreista. OP:n konttorissa he eivät näe tili- tai muita asiakastietoja kuin oman alueensa asiakkaista.

Olen itse ollut pienen Osuuspankin tyytyväinen asiakas jo pitkään.

Nettipankki on toimiva, selkeä ja helppo käyttää.
Kortit toimivat aina, esim.Nordealla usein ongelmia mm. electronien kanssa ja silloin ei saa kassalla maksettua ostoksiaan.

Hyvä palvelu Op:ssa, tiedustelevat vajaa vuoden välein puhelinsoitolla olenko tyytyväinen pankkipalveluihin, haluaisinko tehdä jotain muutoksia tai onko jotain kysyttävää tileistä,maksuista ym.

Voi olla että pankki vaihtuu asuntolainaa hakiessa, täällä usein se Op ei ole halvin,mutta siihen asti näillä mennään.

Op:n pankeissa on hankalaa se, että ne ovat paikallisosuuspankkeja. Käytännössä se tarkoittaa, että pankkiasiat on hoidettava oman paikallispankin alueella ja sen konttoreissa. Jos menet vaikka ostoksille viereiseen kaupunkiin 60 kilometrin päähän, niin et välttämättä pysty hoitamaan siellä pankkiasioitasi, jos konttori kuuluu eri paikallispankkiin. Meillä oli kerran tällainen tilanne. Ostettiin kaupasta jotain kalliimpaa ja kauppa veloitti ostoksen kahteen kertaan ja yritti vielä kolmatta kertaa, mutta ei saanut mukamas maksua. Parin sadan metrin päässä oli osuuspankin konttori, mutta siellä tilannetta ei saatu selvitettyä, vaan asia piti hoitaa oman konttorin kanssa 60 kilometrin päässä. Siis tilanne oli se, ettei tiliä voinut enää käyttää, kun se oli mennyt miinukselle kaupan osaamattomuuden takia.

Nordea on yrittäjien pankki. Pienirahaiset kotiäidit eivät nordeaa kiinnosta. Pankin aukioloajatkin on ihan naurettavia 10-13 kahtena päivänä viikossa, ja muu aika kuluu yritysasioiden hoitelemiseen.

Yhteistyössä