Nordea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Onko tämä totta että Nordea lähdössä pois Suomesta? Jotenkin tuntu päivittäin juuri tästä puhutaan Facebookissa :oops:? Jos se lähtee onko niin että menetän kaikki säästöt? :D Kun joku juttu oli lehdessä en ole lukenut lopun asti, että yhdellä asiakkaalla oli suljettu koko palvelu kokonaan? Siis jos joku tietoinen niin mikä juttu se oikein on ollut?

No ei kait sitä virallisesti vielä missään olekaan ilmoitettu, mutta jos yhtään seuratte uutisia ja Nordean tämänhetkisiä toimia, ei voi oikein muutakaan päätellä. Ja kannattasko ne säästöt sitten jo siirtää valmiiksi toiseen pankkin? Niin ei tarvi sitten pelätä niitten rahojensa puolesta? Ei kait se ole kun muutaman paperin täyttö ja thats it. Tosin, ei kait sillä ole tuosta noin vaan oikeutta ihmisten rahoja viedä? Onhan ihmisillä tilejä ympäri maailmaa, joten miten ne sitten toimii.

No Nordea on ollut mulle jotenkin aina helppo, vaikka Op:ssä taas mulla on 5 tiliä. Mutta ne on sitten muuta kun käyttö tai säästötili, niin kuin Nordeassa. Mietin vaan pitääkö sitten ihan kaikki siirtää sinne Osuuspankkiin. Kun jatkuvasti kuitenkin ihmiset ovat tätä mieltä että se toimintaa on epäluotettava ja se lopettaa Suomessa. Ihmettelen vaan jos on totta niin miksi lopettavat?

No Nordea on ollut mulle jotenkin aina helppo, vaikka Op:ssä taas mulla on 5 tiliä. Mutta ne on sitten muuta kun käyttö tai säästötili, niin kuin Nordeassa. Mietin vaan pitääkö sitten ihan kaikki siirtää sinne Osuuspankkiin. Kun jatkuvasti kuitenkin ihmiset ovat tätä mieltä että se toimintaa on epäluotettava ja se lopettaa Suomessa. Ihmettelen vaan jos on totta niin miksi lopettavat?

No eihän persaukiset suomalaiset tuo kuulemma muuta, kun kuraa pankin lattioille... No, mikä siinä on niin vaikeeta siirtää ne kaikki tilit sinne Osuuspankkiin? Ja on suomessa nyt vielä esim. Säästöpankki, S-pankki jne., jos ne pitää välttämättä olla eri pankissa.

Nyt kannattaa ottaa mahdollisimman iso laina Nordeasta ja laittaa rahat Osuuspankkiin. Lainat nimittäin mitätöidään siinä vaiheessa kun Nordea lähtee Suomesta.

Onko tämä totta että Nordea lähdössä pois Suomesta? Jotenkin tuntu päivittäin juuri tästä puhutaan Facebookissa :oops:? Jos se lähtee onko niin että menetän kaikki säästöt? :D Kun joku juttu oli lehdessä en ole lukenut lopun asti, että yhdellä asiakkaalla oli suljettu koko palvelu kokonaan? Siis jos joku tietoinen niin mikä juttu se oikein on ollut?

Eikös se keväällä jo lähtenyt?

http://www.taloussanomat.fi/porssi/...uomen-tytaryhtiosta-sivukonttori/20161360/170

Yhteistyössä