Normaalia suihkussa käyntiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeelllinnnnene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeelllinnnnene

Vieras
Käykö teidän miehenne usein suihkussa? Onko normaalia, että mies käy suihkussa aamulla sekä illalla. Ei ole ns. "likaisissa töissä". Joskus ehkä kolmekin kertaa jos on päivällä tullut hiki..

Riippuu mistä päivä koostuu ja kuinka usein joutuu hikoilemaan, joko työn tai harrastusten vuoksi. Mutta paljolta kuulostaa, oikein suunnittelemalla pärjää yhdellä tai enintään kahdella suihkulla päivässä. Joinain päivinä ei tarvitse käydä ollenkaan.

Juu, tähän nyt varmasti tulee paljon vastauksia, että kuntoilisit sinäkin päivittäin, niin joutuisit käymään suihkussa joka päivä. Kummasti täällä näkyy joka päivä noita laihdutusviestiketjuja, vaikka mammat sporttaa seitsemänä päivänä viikossa.

[QUOTE="mä";24892672]Riippuu mistä päivä koostuu ja kuinka usein joutuu hikoilemaan, joko työn tai harrastusten vuoksi. Mutta paljolta kuulostaa, oikein suunnittelemalla pärjää yhdellä tai enintään kahdella suihkulla päivässä. Joinain päivinä ei tarvitse käydä ollenkaan.

Juu, tähän nyt varmasti tulee paljon vastauksia, että kuntoilisit sinäkin päivittäin, niin joutuisit käymään suihkussa joka päivä. Kummasti täällä näkyy joka päivä noita laihdutusviestiketjuja, vaikka mammat sporttaa seitsemänä päivänä viikossa.[/QUOTE]

no enintään kaksi kertaa päivässä tuo mies kaiketi käykin.

Mitäs helkkaria, eiks ois suositeltavaa käydä aamuin illoin :D ei mitään ihmeellistä, ja kolmannen kerran päiväs tietenkin jos hiki tulee ja esim menossa syömään tjsp..

Mä kävin ennen ja iho ei kyllä tykännyt asiasta.Hielle voi kait tehdä jotain muutakin.
Eipä siinä ei mun ulkonäkö pidä tästä kerran viikossa rytmistäkään!

kerran päivässä pitäisi kyllä riittää jos ei hikisty erikoisemmin. Mut tuskin siitä mitään haittaa on, muuta kun et iho voi kuivua (miehet ei ees yleensä rasvaa mitenkään) ja vesilasku (mikäli siitä kulutuksen mukaan maksetaan) kasvaa tietenkin. Ehkä miehes on vaan tottunut, sinällään harmitonta eikä erityisen omituista.

Mjaa, luulis että kerta päivässä riittää. Tietysti jos on vähän hikoilevampaa sorttia niin onhan se hyvä käydä useammin ettei haise pahalle. Tai sitten mies vaan tykkää olla puhdas?

Oma mies käy kahdesti päivässä, on ns. likaisessa työssä.

Vähän on hygieniahysteeristä, jos tarvii aamuinilloin suihkutella ellei oikeasti esim. yöllä hikoile niin että on mentävä pesulle. Itse olen niin kuivaihoinen, että päivittäinen suihkuttelu ei käy, kaksi suihkua päivässä sais mut rapisemaan olemattomiin.

Tietysti on niitä, joilla talin/hieneritys on kesät talvet niin voimakasta, että kanssaihmisten huomioonottamiseksi on sinne suihkuun mentävä parikin kertaa päivässä. Mutta näihinkin ongelmiin löytyy usein syy, jonka voi korjata (esim. liikalihavuus tai vinksahtanut hormonitoiminta). Eräs todella voimakkaasta hikoilusta kärsivä kaverini on nyt vuoden ajan käynyt ottamassa botoxia kainaloihinsa, ja hän kertoi, että se on parantanut elämänlaatua huomattavasti.

On se ihan normaalia, mutta vähemmälläkin pärjää. Saatan itse käydä joskus 2-3 kertaa päivässä, mutta toisinaan taas jää päivä väliinkin.

Joskus otan suihkun aamulla herätäkseni, en sen takia, että olisin likainen.

Sanoisin, että yletöntä vedentuhlausta käydä kaksi kertaa päivässä suihkussa ellei tule hiki! Olen ehkä jeesustelija, mutta vertaisin sitä hyvän ruoan pois heittämiseen samaan aikaan kun ihmiset muualla kuolevat nälkään. Olkoonkin ettei meidän syömä ruoka tai käyttämä vesi ole suoranaisesti pois kenenkään muun lautaselta/kaivosta. Miksi pitäisi käydä niin usein pesulla ellei ole jokin fysiologinen vaiva minkä vuoksi täytyy peseytyä tavallista useammin?

Tai sitten olen vain pihi..

Ihokaan ei tykkää "turhasta" pesemisestä. Liikunnan jälkeen ja raskaat työt on eri asia, mutta jos istuu päivän toimistossa ei tosiaan ole tarvetta käydä aamuin illoin suihkussa.

Jos kerta pv ei riitä, voi raikastaa itseään tarvittaessa pelkällä alapesulla tms. Veden tuhlausta myös ;-)

• Tykkää
Reactions: Ego
Alkuperäinen kirjoittaja Pihikö?;24893060:
Sanoisin, että yletöntä vedentuhlausta käydä kaksi kertaa päivässä suihkussa ellei tule hiki! Olen ehkä jeesustelija, mutta vertaisin sitä hyvän ruoan pois heittämiseen samaan aikaan kun ihmiset muualla kuolevat nälkään. Olkoonkin ettei meidän syömä ruoka tai käyttämä vesi ole suoranaisesti pois kenenkään muun lautaselta/kaivosta. Miksi pitäisi käydä niin usein pesulla ellei ole jokin fysiologinen vaiva minkä vuoksi täytyy peseytyä tavallista useammin?

Tai sitten olen vain pihi..

Hirvittävää vedentuhlausta todellakin!
Jos suihku kestää 3 min se kuluttaa vettä noin 75 litraa.
Kuukaudessa aamusuihkuille tulee hintaa noin 7 euroa...
Ei kyllä voi olla rahasta ainakaan kiinni.

Hirvittävää vedentuhlausta todellakin!
Jos suihku kestää 3 min se kuluttaa vettä noin 75 litraa.
Kuukaudessa aamusuihkuille tulee hintaa noin 7 euroa...
Ei kyllä voi olla rahasta ainakaan kiinni.
4 perheenjäsentä = 4 x 7 euroa
12 kk x 4 x 7 euroa = 336 euroa

Paljonko siinä ehtii hikoilemaan, kun nukkuu kahdeksan tuntia? Siis, ihan oikeasti, niin että kainalot käryää?

Jostain luin että on suositeltavaa käydä aamun illoin suihkussa jos on pidätysvaikeuksia ulosteen kanssa. Ole iloinen aloittaja että miehesi noudattaa tätä ohjetta etkä joudu kärsimään ulosteen kärystä kuten minä jouduin exäni kanssa. Vieläkin puistattaa.

No mä ainakin hikoilen toisinaan öisin tosi paljon. Muutenkin aamusuihku raikastaa ja virkistää ihanasti. Useimmiten käyn kuitenkin iltasuihkussa, niin hiukset ehtii kuivua yön aikana. Mutta mun mielestä suihku 2 krt päivässä on tosi normaalia. Kolmaskin kerta ihan perusteltua, jos on vaikka joku meno tai jos nyt siltä sattuu tuntumaan. Sitäpaitsi miesten iho on paksumpi eikä edes kuivu niin kuin naisten. Ei tota suihkumäärää nyt ainakaan kannata oudoksua.

Yhteistyössä