normaalia vai pitäiskö huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apee

Vieras
lyönpä tän nyt tänne,vaikka varmaan odotuspuolelle kuuluisikin..eli olen rv 28,ensimmäinen muksu tuloillaan,ja olisin kokeneemmilta halunnut kuulla,oletteko huomanneet että vauvalla olisi aktiivisempia ja hiljaisempia kausia?? eli nyt on napero ollu 3pvää toosi rauhallinen aikaisempaan verrattuna,aik. siis tuli potkuja päivittäin reippaasti ja sarjoina,nyt siis lähinnä muljahdellut ja "hiplailut"silloin kun liikkunut,eli tosi pientä liikettä entiseen verrattuna,ei kunnon potkuja.en ole huolestunut,koska ei kuitenkaan totaalisen hiljaa ole,mutta mukava olis kuulla että tää rauhallisuus on ihan normaalia..?:)

kyllä mulla on ainakin ollut mahassa hiljaisempaa myös, välillä nukkuu enemmän välillä sitten innostuu olemaan aktviivisempi. Ihan niin kuin me syntyneetkin ihmiset.

lisäisin vielä, että kysy ihmeessä neuvolasta asiasta kun tietävät siellä ehkä enemmän tai ovat kokeneenpia. Nyrkkisääntö on kuitenkin että 10 liikettä pitäis tuntea 10 minuutissa.

Viimeksi muokattu:
Oli mulla ainakin esikon kanssa noin. Välillä käytiin jopa ultraamassa kun huoletti, mutta ei mitää ongelmia koskaan ollut.
Muistaakseni kätilö sanoi mulle about noilla viikoilla et on ihan normaalia, koska tilaa ei ole enää paljon :)

ai 10 liikettä kymmenessä minuutissa? no ei kyllä todellakaan niin paljon liiku,voi nimittäin olla muutaman tunninki ihan liikkumatta..mut on kotidoppleri,ja eilen kuuntelin niin kyllä siellä ihan sydän löy entiseen malliin..juu ehkä mä tässä sitte seurailen jos alkaa kovin hiljaseks kaveri menemään niin yhteyttä sinne neuvolaan.

ai 10 liikettä kymmenessä minuutissa? no ei kyllä todellakaan niin paljon liiku,voi nimittäin olla muutaman tunninki ihan liikkumatta..mut on kotidoppleri,ja eilen kuuntelin niin kyllä siellä ihan sydän löy entiseen malliin..juu ehkä mä tässä sitte seurailen jos alkaa kovin hiljaseks kaveri menemään niin yhteyttä sinne neuvolaan.

eiku 10 minuutissa. niin mulle on kerrottu neuvolassa.

Yhteistyössä