Normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuulia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuulia

Vieras
hei!

olen ollut mieheni kanssa yhdessä jo miltei 20-vuotta.paljon on mahtunut tuohon aikaan-avioliittoomme on ollut aika ajoin hyvin myrskyisäkin.

miestäni pidetään hyvin rauhallisena, ""nallekarhuna"", kunnollisena jne.jne. Minäkin ajattelin aluksi hänen olevan juuri sellainen. Kuitenkin vuosien saatossa olen huomannut, että ""tasapainoisuus"" hänen kohdallaan on ennemminkin ollut opittu tapa vaieta kaikesta-varsinkin vaikeista asioista. Hänen kotonaan vaikesita asioista ei puhuta.

Olen myös ihmetellyt muutenkin perheen kuvioita. mielestäni mieheni ei ole vieläkään irrottautunut äidistään riittävästi.

Mieheni on muutaman kerran yhdessäolomme aikana heittänyt kommentin, joka on todella hätkähdyttänyt. Yksi tällainen (kyselin kerran, onko hänellä ollut mitään outoja ajatuksia koskaan) on, kun hän sanoi kerran näin"" Olimme siskoni kanssa niin läheisiä, että joskus mietin, että onkohan se ihan normaalia"".

Kun yksi päivä muistin tämän kommentin ja mainitsin siitä, mieheni sai hirveän raivarin.

Elämäämme kuuluu myös yksi sellainen kriisi, jota en sen enempää tässä setvi. Sen verran vain kerron, että mieheni tomi selän takanani miltei vuoden ja tuon töppäyksen johdosta menetimme melkein 10 000 euroa rahaa.Oli kuulemma jossain ""pimeässä tilassa"" silloin ja katuu kauheasti tekoaan, mutta silti...

Olenko naimisissa jonkinsortin luonnehäiriöisen kanssa vai itsekö tässä olen sellainen.

Yhteistyössä