V
vieras
Vieras
Jokainen täytyy hyväksyä; Oli se ihonväri mikä tahansa! Rikkaus, ja vanhemmila ei ole oikeutta puuttua lasten kaverivalintoihin ihonvärin perusteella
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Eikä mun. Ainut lakupötkö mikä tulee on fazerilta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Peesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl meillä lapset on tehnyt ihan itse johtopäätöksensä etteivät viitsi mamujen kanssa leikkiä. Kamalia kiusaajia ovat olleet lähes jokainen.
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl meillä lapset on tehnyt ihan itse johtopäätöksensä etteivät viitsi mamujen kanssa leikkiä. Kamalia kiusaajia ovat olleet lähes jokainen.
Ja sitte se yleistys
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Peesi![]()
Onko sulla huono itsetunto?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Peesi![]()
No ei oo,esim mustalaisia en päästä IKINÄ mua kahtaa metriä lähemmäksi..
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:Ei mun ole pakko hyväksyä ketään mun lähipiiriin.
Peesi![]()
No ei oo,esim mustalaisia en päästä IKINÄ mua kahtaa metriä lähemmäksi..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jokainen täytyy hyväksyä; Oli se ihonväri mikä tahansa! Rikkaus, ja vanhemmila ei ole oikeutta puuttua lasten kaverivalintoihin ihonvärin perusteella
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:No ei oo,esim mustalaisia en päästä IKINÄ mua kahtaa metriä lähemmäksi..
Alkuperäinen kirjoittaja lynxi:Mun ei tarvitse sietää ketään silmissäni jollen halua, lapseni tehkööt omat ratkaisunsa.