normaalisti läskit! paljon tuliu raskauksissa kiloja, ja kuinka kauan ne lähti pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paksupaula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paksupaula

Vieras
mä oon ollu raskauksien alussa ilmeisesti 85kg, 89kg, ja 79kg painoa tuli kai jotain 15kg kieppeille, eikä ne lähteny mihkää koskaan, mutta ku armottomolla kuntopyörän polkemisella ja totaali-herkkulakolla/näkkärikuurilla!!! :kieh:

ketuttaa tuo normaalisti laihojen ketju, kun painoa tulee mut se lähtee iteksiään pois. kyllä sitä ilmeisesti jos on pennusta asti läski, saa tapella kilojensa kanssa aina ja ikuisesti! olipa ne "raskauskiloja" tai perintö-kiloja tai syötyjä kiloja!!! :o

Mulla läskillä tulos -10kg. Ja koko 9kk sain kuulla tenttausta syömisestä jota en todellakaan kytänny laihtumisen toivossa. Imetys vei vielä lisää. Mut takasin on tulleet omasta syystä.

esikoisesta 18kg, lähtivät parissa kuukaudessa ja imetellessä paino oli -5kg lähtöpainoon jossain vaiheessa.

nuoremmalta lähtöpaino oli vähän enemmän, painoa tuli 22kg, nyt neiti pian 9kk ja lähtöpainoon vielä nelisen kiloa. ei lähde yhtä helposti. mutta imettelen rauhassa ja katon sitten ku imetys loppuu paljonko on "laihdutettava" kunnolla.

Paino on niin suhteellista, mitä pidetään läskinä ja mitä ei. Tunnustettakoon että olen pyöreä :D Raskauksissa painoa tullut 10-12kg ja noin 2kg on jäänyt per/lapsi ihan sen kummemmin syömisiä tarkkailematta. Nyt viikkoja 26, painoa tullut 4kg.

Ekasta tuli 15kg joista jäi 5kg, toisesta sitten lähtöpainoon (joka oli pienempi kuin esikoisen kohdalla) tuli 18kg, lähti puolessa vuodessa ja enemmänkin pois.
Nyt on tässä raskaudessa tullut 7kg lisää tähän mennessä ja viikkoja reilu 30 eli ei taida onneks ihan niin paljon nyt tulla painoa.

Kahdessa viimeisimmässä raskaudessa oon ollu ylipainoinen ja kiloja tullu vain 3,2 kg ja 4,5kg ja sairaalassa lähti 7-10kg....kotona kahden ekan viikon aikana painon lasku vain jatkui,ollen yhteensä sitten n. 13kg

Kuumimmat

Yhteistyössä