Moi Mimilie! Vähiin on jäänyt palstailut, vaikka asia mielessä onkin päivittäin. En kai vain halua enää lukea niiden juttuja, joille kaikki on vielä mahdollista..... Käytiin klinikalla joo. Mieheltä otettiin ensin neulanäyte, jossa nolla siittiötä. Sitten otettiin koepala ja hormoniverikokeet, virusverikokeet olivat kaikki negaa. Ja taas odottelemme tuloksia.... Parin-kolmen viikon sisään pitäs selvitä, onko niitä siittiöitä ollenkaan. Tää on hermoja raastavaa.... Me riidellään ihan mitättömistä asioista ja välillä melkein itketään yhdessä...tuntuu siltä että tulis nyt se ratkaisu, ihan mikä tahansa, ettei tarviis enää sietää tätä epätietoisuutta.... 
Lumi, en ole kysellyt julkiselta puolelta, et päästäiskö. Kuvittelisin, että meitä ei huolita sinne hoitoon minun ylipainoni takia, vaikka lapsettomuutemme johtuukin miehestä. Klinikalla on tutut lääkärit ja tutut tilat jo... Mutta en mieti sitä vielä, kun ei edes tiedetä onko icsi meille mahdollinen, eli et onko niitä siittiöitä ensinkään.
Toivottavasti ne tulokset tulevat ennen hulluutta...
Tupakatta ja viinatta olen ollut edelleen, olemme olleet molemmat...nyt tosin on tehnyt todella tiukkaa kumpikin. Voi v**un stressi.... Mut ehkä tää taas tästä.
Plussatuulia kaikille!
Lumi, en ole kysellyt julkiselta puolelta, et päästäiskö. Kuvittelisin, että meitä ei huolita sinne hoitoon minun ylipainoni takia, vaikka lapsettomuutemme johtuukin miehestä. Klinikalla on tutut lääkärit ja tutut tilat jo... Mutta en mieti sitä vielä, kun ei edes tiedetä onko icsi meille mahdollinen, eli et onko niitä siittiöitä ensinkään.
Toivottavasti ne tulokset tulevat ennen hulluutta...
Plussatuulia kaikille!