Novita-kerholaisia paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Mä kokeilen tota Novita-kerhoa nyt sen 2 vkoa ennenkun mietin tilaanko lehden. Kysyisin, että miten paljon niitä pisteitä on sitten käytössä jos on tilaaja? Kun nyt sai 5 pistettä eli siis 5 ohjetta kokeillakseen. Onko niitä rajattomasti vai joku tietty määrä per kuukausi tms? Ootteko tyytyväisiä tilaajia?

Niitä saa pyytää sieltä lisää sähköpostitse, kun on klubilainen. En tiedä onko niitä silloin ihan rajattomasti? Mä en ole niitä juuri käytellytkään.

Mulle on tullut nyt pari numeroa. Ihan tyytyväinen olen.

Mä kattelin kun siellä oli niitä kerholaisten omia töitä, joiden ohjeet on varmaan vaan netissä, siel oli paljon tosi kivoja! =) Nyt taidan tilata langat pariin juttuun ja katson että pysyykö innostus päällä kauemman kuin pari viikkoa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Mä kattelin kun siellä oli niitä kerholaisten omia töitä, joiden ohjeet on varmaan vaan netissä, siel oli paljon tosi kivoja! =) Nyt taidan tilata langat pariin juttuun ja katson että pysyykö innostus päällä kauemman kuin pari viikkoa ;)

Katsoin tossa sen pistejutun, siis tilaajana saa eka 20 pistettä ja sit niitä saa tilata lisää, ei ollut mitään rajaa mun ehdoissa ainakaan viel.