Np-ultra ja sukupuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kyselisin mielenkiinnosta voiko np-ultrassa vielä nähdä mitenkään sukupuolta? Meillä oli maanantaina kys. ultra rv 13 ja oli todella hyvä ultralaite. En kehdannut kysyä ultraajalta sukupuolta vaikka näytti haaroväliä tosi pitkään. Mietin että odottiko hän että me kysyttäis itse :D
Voiko tuossa ultrassa jo näkyä letku poikasikiöillä?
Sukupuoli varmasti saadaan aikanaan selville, mutta jotenkin tuli sellainen olo että ultraaja olisi halunnut kertoa meille oman näkemyksensä, mutta ei vaan saatu suuta auki. Ja minkähän näköiset tytön sukupuolielimet olisivat noilla viikoilla?
Ja te jotka olette sitten esim. rakenneultrassa saaneet tietää sukupuolen, muistatteko miltä tytön haaroväli näytti silloin?
Kunhan pohdin tässä ;)

Meille lääkäri sanoi että pojalta näyttää, saatiin sitten varmuus ihan loppuraskaudesta että tyttö tulossa ja tyttö sieltä sitten syntyikin!!
En edes tämän toisen kanssa kysynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja mAMA:
Meille lääkäri sanoi että pojalta näyttää, saatiin sitten varmuus ihan loppuraskaudesta että tyttö tulossa ja tyttö sieltä sitten syntyikin!!
En edes tämän toisen kanssa kysynyt...

:D
Olin vaan niin varma hänen ilmeistään yms. että hän olisi halunnut sanoa sukupuolen, pyöritteli kyllä niin pitkään sitä näkymää siellä jalkovälissä. Itse en tietenkään nähnyt siinä muuta kuin valkoisen ison pallon :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Np:ssä ja kahdessa sen jälkeisessä ultrassa tytölle näytti..
Poika syntyi :D

Eipä sit kannata luottaa noihin :D
Kävin katsomassa tuon ylläolevan linkin kuvia ja enempi tytöltä se alapää mun mielestä näytti, mutta eipä tuohon varmaan kannata luottaa :)

Se mietitytti että olisko siinä voinut jo sen pippelin erottaa jotenkin? Kun sellaista ei ainakaan näkynyt, haarovälissä oli vaan isohko vaalea pallo, voi varmaan olla kumpi vaan.. Jäi vaan harmittamaan kun tuli sellainen olo että ultraaja olisi halunnut sanoa asiasta mielipiteensä. Eiköhän asia ensi kuun lopussa selviä, pääsee sitten hyödyntämään alennysmyyntejä..

Yhteistyössä