np-ultra + se verikoe? help

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
oliko tuossa joku aikaraja minkä sisällä verikoe täytyy käydä antamassa ultran jälkeen?

Oli tänään np-ultra, ultraaja oli puolituntia jäljessä aikataulussa enkä enään ehtinyt labraan kun se meni kiinni. :( katselin netistä että kaikki aamuajat huomenna on varattu, mutta voi mennä myös ilman ajanvarausta. Huolettaa vaan että jos aamulla on jo kauhea jono niin en ehdi jäädä odottelemaan. En todellakaan haluaisi paljastaa raskautta töissä vielä, ja työaikojen puitteissa minun on melko hankalaa noissa käydä. Eli siis jos varaisin ajan perjantai aamulle, niin onko se jo liian myöhäistä? :O

meillä kans on ollu samana päivänä. mutta esim kaverilla oli silleen että verikokeet otettiin joskus viikolla 11 ja ultra oli vasta joskus lähempänä 13 viikkoa.

Samana päivänä, ultran jälkeen - näin mulle sanottiin kun neuvolasta samaa asiaa kyselin.

No mullekkin sanottiin kun neuvolatäti oletti että ehdin ihan hyvin vielä tuonne labraan ultran jälkeen... mutta toisin kävi. Taisi sitten vaan sanoa että täytyy sitten mennä seuraavana päivänä jos on kauhea jono tuolloin. Mutta en tiedä ehdinkö..

Eli melko kirjavat ohjeet ilmeisesti....

Mielellään samana päivänä ultran jälkeen. Mutta ei varmaan maata kaada, jos koittaisit huomenna mennä. Olihan sulla viikot ultran mukaan välillä 10+0-12+6?

[QUOTE="Joops";25455748]No ei voi olla niin ehdoton juttu että olisi parista päivästä kiinni. Mä menisin sit perjantain jos muut ajat ei kerran sovi...[/QUOTE]

Siinä on vaan sellainen juttu, että kun se tulos mikä verikokeesta tulee, on laskennallinen juttu. Siihen vaikuttaa monet asiat ja yksi tärkeimmistä on se, että mitä ne sikiön mitat on ollu nimenomaan verikokeen näytteenottopäivänä. Jos sen verikokeen ottaa myöhemmin, niin mitat ehtii muuttua.

Aina on se vaihtoehto, että soitat sinne labraan ja kysyt, että miten tarkkoja siellä sen ajankohdan kanssa ollaan.

Tarviiks sun töihin kertoa, et miks meet labraan? Jos vaan ilmotat myöhästyväs, ku käyt verikokeissa ja korvaat ajan, jos niin vaaditaan?

No pomo varmaan vähintään urputtais että nämä jutut täytyy kertoa vähän aikaisemmin kuin samana aamuna.... tai sitten aletaan kysellä että onko jotain sattunut kun tuollein yhtäkkiä verikokeeseen joudut.

Yhteistyössä