Nt-ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aina jokin huoli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aina jokin huoli

Vieras
Tällaista rupesin miettimään, kun kävin tuolla tekay.fi sivuilla laskeskelemassa nt-ultran ja iän mukaan riskilukua: meillä nt oli 1,2 ja olen 34v. Lääkäri ei maininnut mitään nenäluun näkymisestä enkä sitä älynnyt myöskään kysyä. Tuolla tekay:n sivulla sitä kuitenkin siinä laskurissa kysytään.
Veriseulonnan ja nt:n mukaan lasketun riskisuhteen saan tietää vasta viikon päästä. Onko ikäni ja tuo 1,2 niskaturvotus minkä kuuloista? Onko kellään omaa kokemusta?

mun muistaakseni nt oli ihan normaali sillon, jos se oli alle 3..voin muistaa väärinkin..siitä kun on nyt jo 11 viikkoa, kun siellä kävin. meillä se nt-luku oli 1,6 ja sanoivat sitä normaaliksi (olen 28 v.). voithan yrittää tihrustaa niistä ultra kuvista, jos sulla vaan on sellainen, jossa se nt näkyy, että näkyykö nenäluukin. meillä se näkyi ja iso nenä olikin.. moni saa terveitä lapsia vielä sun iässä, joten älä murehdi. onnellista odotusta!

ikää mulla oli 35 kun edellisen vauvan sain ja turvotus oli muistaakseni 1,3. ja edelliset vastaajat on ihan oikeassa, alle kolmen on normaali joten huoli pois =)

Yhteistyössä