Nüby-sterilointilaatikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhaNainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhaNainen

Vieras
Millaisia kokemuksia teillä on Nübyn sterilointilaatikosta joka laitetaan mikroon? Meillä toimi hyvin, kunnes eräänä päivänä rintapumppu suli kiinni tuttipulloon, molemmista tuli kasa mustunutta ja sulanutta muovia, ja samaan aikaan laatikoissa olleisiin tavaroihin tarttui kamala palaneen muovin haju. En tiedä yhtään mistä toi voi johtua, tein kaiken tasan samalla tavalla kuin tähänkin asti, ja yht' äkkiä kävi noin. Soitin maahantuojalle eli Lastentarvikkeeseen, jossa reklamaatiovastaava alkoi syyttämään mua että oon laittanut jotain metallia sinne mukaan tai liian vähän vettä, mutta näin ei tosiaan tapahtunut. Mulla meni yli 50e edestä tavaraa pilalle ja vastaukseksi saan v*ttuilua! :o Muutenkaan en kyllä osta yhtään mitään enää Lastentarvikkeesta, tätä ennen ostettiin pinnasänky, josta puuttuikin kaikki kokoamiseen tarvittavat ruuvit, ja kun soitimme niden perään, odotimme niitä lopulta melkein 3kk jonka aikana he väittivät kolmesti lähettäneensä ne. Vasta kun uhkasin soittaa kuluttajansuojaviranoimaiselle, he lähettivät ne oikein. En millään muotoa voi uskoa että kolmesti peräkkäin muka hukkuisi kirje. :kieh:

Ilmoita sinne, että ks.viranomaiselle menee tämäkin, jos ei korvata. Lastentarvike on NIIN syvältä. Ei ne taida edes oppia ikinä, alkaa olla tosi huono maine jo.

Steriloinneista en mäkään tiedä mitään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja IhaNainen:
Hitto mä en ikinä muista kumminpäin se menee sterilisointi vai sterilointi? :D

SteriLIsaatio taitaa olla se rankempi vaihtoehto. Mikäli mun kieli ei mennyt solmuun ajatusten mukana. :D :D

Mä järkeilin niin että sterilointi->steriili ja sterilisointi->sterilisoitu. Menikö oikein?

Mutta oikeesti, onko kellään tota samaa pönttöä?

Yhteistyössä