A
Annukka
Vieras
Apua!!!!!!!!!! Meidän kohta 8 kk poju ei suostu nukahtamaan sänkyyn vieläkään. Hän olipienenä kauhean itkunen ja jouduttiin hänen kaa paljon lenkkeilee joten tottu nukahtamaan vaunuihin. Alussa se vaati pitkiä lenkkejä mut nyt melkee nukahtaa ku talon kiertää...se onhyvä. Mutta millä ihmeellä hänet saisi nukahtaa sänkyyn. Illalla laitetaan hänet vaunuhin nukkuu ja sit kymmenen jälissä siirretään varovasti sänkyyn, sillon jää sinne. Paitsi joskus haluaa maidon ennenkuin nukahtaa. Tää on aika rasittavaa. Sänkyyn kun laittaa ni itku tulee! Joskus vahingossa voi nukahtaa, jos osuu ihan oikeaan aikaan laittamaan, mut se tapahtuu ehkä kerran kuussa...... Ja nyt on ilmeisesti yöunen tarve vähentynyt niin paljon että herää viiden jälis tai viimestää kuudelta...ei kiva. Ja iltanukkumista ei oikeen saa siirretty myöhäsempään kun on sitten jo ihan väsy seittemän aikaan. Siis apua....mä nyt odotan että jos toi tuleva kellonsiirtäminen auttaisi jotain, mutta muutenkin tässä nyt vinkkejä kaivattaisi. Neuvolan ohjeet tuntuu mahdottomilta, että puolen tunnin päikkärit kolmen aikaa ja siitä pitäs valvoo ysiin asti. Ei onnistu meillä. Poju alkaa väsyä jo 2-3 tunnin jälkeen totaalisesti. Yösyömisestä kans koitetaan eroon ja joinakin öinä se onnistuukin, mut tänäänki heräs 4.50 aamulla ni mielellään siin antaa maidon ja toivoo et nukahtaisi viel hetkeksi. Yön itsessään hän kyl nukkuu sit aika rauhallisesti yleensä.
Kylläpä taisin sekasvasti selittää mutta jos joku ymmärsi ja osaa auttaa, olen kiitollinen.
Kylläpä taisin sekasvasti selittää mutta jos joku ymmärsi ja osaa auttaa, olen kiitollinen.