Nukkekoti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zenny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

zenny

Jäsen
06.07.2007
309
0
16
Saatiin eilen vanha nukkekoti!
Saako nukkekotiin ostettua niitä kalusteita ihan tavallisista ruokakaupoista onko kukaan nähnyt?
Mä mitään ymmärrä nukkekodista kun mulla koskaan sellasta ole ollut ja nyt kun omilla lapsilla sellanen on niin kiinnostaahan se =)

Alkuperäinen kirjoittaja zenny:
Saatiin eilen vanha nukkekoti!
Saako nukkekotiin ostettua niitä kalusteita ihan tavallisista ruokakaupoista onko kukaan nähnyt?
Mä mitään ymmärrä nukkekodista kun mulla koskaan sellasta ole ollut ja nyt kun omilla lapsilla sellanen on niin kiinnostaahan se =)

Cittarissa on Lundby kalusteita. Selvitä ensin mitä kokoa talo on.

Meillä on se Lundby (?) talo ja siihen kuuluvia kalusteita on melkein kaikissa lelukaupoissa ja tavarataloissa. Olen tainnut ihan Citymarketissakin niitä nähdä. Ne on aika peruskalusteita kai, joten varmaan sopii aika moneen taloon.

Alkuperäinen kirjoittaja zenny:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja itse voit valmistaa monia kalusteita, mielikuvitus vaan peliin.

toi kävi mielessä mutta mä oon niin huono askartelemaan...ajattelin kyllä ehostaa sitä kotia muuten.

Ajan kanssa sitä kehittyy askartelutaitokin. Ja nykyään myydään kaikenlaisia tee-se-itse- tarvikkeita nukkekotiinkin. Harrastus vie aikuisia mukanaan niin ettei huomaakaan. Googleta nukkekoti :)

Onko niitä nukkejakin sitte myytävinä ihan marketeissa?
Ja onks ne kovin kalliita ne kalusteet..selailin huutonettiä mut ei siel oikeestaan ollu sellasia kaluja mitä tossa tuli muutama mukana ettei nyt ihan rimpuloita viitti ostaa mitkä leikeissä sitte het hajois...

Yhteistyössä