V
vieras
Vieras
Joo huoh, tiedä nyt paljon tää teitä kiinnostaa tai mua hyödyttää, mut tarve avautua jonneki. Asun siis kerrostalossa maatasossa, ja toissayönä sitten tapahtu just sellasta mistä mul on ollu pelkoja pienestä asti. Kaveri herätti sanomalla että ikkunan takana on joku, meinasin saada sydärin kun näin jonkun tuntemattoman äijän naama kiinni ikkunassa. Tein siitä tännekin keskustelun silloin, en pysty sitä nyt tähän linkittämään mutta löytyy hausta sanoilla "apua, mitä tekisitte". Mitään vahinkoa ei tilanteessa päässyt onneksi tapahtumaan, mutta loppuyönä oli unensaanti aika haastavaa. Viime yön olin kaverilla yötä, ja pelotti silloinkin ja unet oli aika ahdistavia. Nyt sit taas yksin kotona, ja silmiä en uskalla laittaa kiinni. En todella tiedä mitä tekis. Pienestä asti mulla on ollut sellasia kauhukuvia kasvoista ikkunan takana, ja nyt oikeasti koin sen, ja on vaan niin kamala olo. Mä olen jo muutenkin ollut kolme viikkoa sairaslomalla ahdistuksen/masennuksen takia, ja tää kokemus ei ainakaan oloa helpota. Viimeset viikot tuntenut olonsa turvalliseks ainoastaan kotona, ja nyt pelottaa täälläkin. Helvetin hienoa. Joo, kiitos avautumisesta. Nii ja jos joku vois muuten sen verran kertoa, että onko sossusta mahdollista saada takuuvuokrarahat? Isompi kämppä ollut muutenkin hakusessa tulevan vauvan takia, mutta nyt ois oikeesti aika kova halu ja tarve päästä pois tästä.