nukkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä 79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä 79

Vieras
meidän 4 kk ikäinen tyttö on jo kauan nukkunut omassa sängyssä ja on hyvin nukahtanut itsekseen.Nyt ei toimi mitenkään sänkyyn jos laittaa niin alkaa kauhea huuto, olen paijannut ja yrittänyt kaikkeni, olen sitten pitänyt sylissä että nukahtaa n 10 min siinä menee, sitten yöllä kun hän herää ja imetän ja laitan takaisin sänkyyn hän alkaa huutaa mutta kun otan viereen niin oikeesti nukahtaa heti, olen ihan ihmeisäni että mitä tämä on, onko neuvoja,

Olisko joku ohimenevä vaihe...? Meillä oli ihan samanlaista neljän kuukauden iässä. Se vaihe sattui viime kesälle ja monena iltana käytiin ajeluttaan tyttö autolla uneen :) Se oli niin helppoa, kun oli lämmin. Tyttö vaan yöpuvussa istuimeen ja kymmenessä minuutissa nukahti. Istuimesta sitten nukkuvana sänkyyn.

Noin pienestä kun on kyse, nukuttaisin ihan mihin vaan lapsi parhaiten nukahtaa. Älä ota vielä mitään paineita iltarutiineista yms. Se on sitten eri juttu, kun lapsi on lähempänä vuoden ikää. Noin pienillä noita vaiheita tulee ja menee. Näin oli ainakin meillä.

Yhteistyössä