Mikä siinä ulkona nukkumisessa on niin hienoa, että vauva pitää lykätä ulos silloinkin kun vanhemmat on sisällä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielummin nukuttaisin joskus sisällä, mutta ku tuo lapsonen ei nuku sisällä ku 10 min ja se oli sit siinä! Ku ulkona voi nukkua jopa 3 tuntia! Lapsella on parempi äiti kun saa äitikin hetken huilahtaa!
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:meillä ei ainakaan kumpikaa ole nukkunut ulkona hyvin tai senkummemminkaan kuin sisällä, enkä edes uskalla hetkeksikään jättää vaikka olisivat ikkunan takana ja minä sisällä toisella puolella...hyvinhan nuo tuntuu pärjänneen ilmankin...välillä ärsyttää ko jotkut olettaa automaattisesti että vauvaa nukutetaan ulkona!!!!!!
mulla myös näin. Eli en uskaltaisi jättää edes tuohon omakotitalon oven taa (vaikkei missään new yorkissa asutakaan ), ja olen myös välillä ärsyynytyt kun jotku luulee että vauvat nukutetaan aina ulos
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:meillä ei ainakaan kumpikaa ole nukkunut ulkona hyvin tai senkummemminkaan kuin sisällä, enkä edes uskalla hetkeksikään jättää vaikka olisivat ikkunan takana ja minä sisällä toisella puolella...hyvinhan nuo tuntuu pärjänneen ilmankin...välillä ärsyttää ko jotkut olettaa automaattisesti että vauvaa nukutetaan ulkona!!!!!!
mulla myös näin. Eli en uskaltaisi jättää edes tuohon omakotitalon oven taa (vaikkei missään new yorkissa asutakaan ), ja olen myös välillä ärsyynytyt kun jotku luulee että vauvat nukutetaan aina ulos
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:En mä tiiä, mikä juju tuossa ulkona nukuttamisessa on. Mun lapset nukkui hyvin harvoin päiväuniaan ulkona, poissulkien tottakai vaunulenkit.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mikä siinä ulkona nukkumisessa on niin hienoa, että vauva pitää lykätä ulos silloinkin kun vanhemmat on sisällä?
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:meillä ei ainakaan kumpikaa ole nukkunut ulkona hyvin tai senkummemminkaan kuin sisällä, enkä edes uskalla hetkeksikään jättää vaikka olisivat ikkunan takana ja minä sisällä toisella puolella...hyvinhan nuo tuntuu pärjänneen ilmankin...välillä ärsyttää ko jotkut olettaa automaattisesti että vauvaa nukutetaan ulkona!!!!!!
juu, me asutaan kans kyllä ihan turvallisesti maallaa jne.jne....mutta koskaan ei tiedä mitä tapahtuu....eli parempi varoa kuin katua.
Niinpä. Onhan lehdissä ollu ihan viattomiakin pelottavia juttuja, esim naapurin kersat lähteny lykkäämään vaunuja missä nukkuu lapsi, ja se on jätetty leikkikentälle, tai sitte vaunut lähteny itestään liikkeelle, tai joku eläin menny vaunuihin jne jne
Alkuperäinen kirjoittaja Kaukosäädin:Raittiissa ilmassa nukkuvat hyvin :hug: