H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:täällä on ihan kiva keli, vähän taitaa pakkasta olla mutta kyllä mie ton pojan tuohon ulos törkkään.. saatan jopa itsekkin intoutua haukkaamana raitista ilmaatarhalla pitäis käydä viemässä tarhavuorot ja hakea kumisaappaat että voishan sinne vaikka kävellä niin sais kuntoilua myöskin.. matkaa on joku 3km suuntaansa..
mä en usko että unta saadaan kun sen pitää herätä viimeistään kello 15 päikyiltä, muutoin vaikuttaa ilta nukahtamiseen.. mutta täytyy kuitenkin koittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:AP, kyllä teidän lapsen uniongelmat taitaa johtua teistä tumpeloista vanhemmista.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:AP, kyllä teidän lapsen uniongelmat taitaa johtua teistä tumpeloista vanhemmista.
njääh, tää pommiin nukkuminen johtuu kyllä laiskasta ja aamu-unisesta äidistä mutta muuten en kyllä itseäni syytä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:Aika touhua on jos 6 aikaan lasta herättelet.. Kyllä on sun rytmis varmaan sekasin.
Ja minkähän ikänen lapsi sulla oli?
heh, noin normaalisti tuo poika on se mun herätyskello, eli se herää itse kello 6-6.30 eli nyt on rytmit sekaisin kun nukkuu aamulla pitempään..
ja lapsi on 3v
Meillä kans neiti heräili noihin aikoihin pienempänä ja voi hittolainen jos nukkuikin pidempään, niin jopa oli päivä yhtä takkuamista, ei tahtonu mistään tulla yhtän mitään enää puolenpäivän jälkeen.
joo meillä se on just noin.. ja tosissaan mun pitäis nousta salamana ylös kun kello soi, muutoin nukahdan uudelleen ja sitte käy näin... :|
mua itteeni harmittaa kun en taaskaan onnistunut
Onko teillä minkälaista keliä ulkona nyt?
Jos vaikka pihalle aamupäivästä lähtis niin ruoan jälkeen vois kuitenki tulla uni edes vähäks aikaa.
Toivottavasti ei mee iltäpäivä mönkään :flower:
täällä on ihan kiva keli, vähän taitaa pakkasta olla mutta kyllä mie ton pojan tuohon ulos törkkään.. saatan jopa itsekkin intoutua haukkaamana raitista ilmaatarhalla pitäis käydä viemässä tarhavuorot ja hakea kumisaappaat että voishan sinne vaikka kävellä niin sais kuntoilua myöskin.. matkaa on joku 3km suuntaansa..
mä en usko että unta saadaan kun sen pitää herätä viimeistään kello 15 päikyiltä, muutoin vaikuttaa ilta nukahtamiseen.. mutta täytyy kuitenkin koittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:Aika touhua on jos 6 aikaan lasta herättelet.. Kyllä on sun rytmis varmaan sekasin.
Ja minkähän ikänen lapsi sulla oli?
heh, noin normaalisti tuo poika on se mun herätyskello, eli se herää itse kello 6-6.30 eli nyt on rytmit sekaisin kun nukkuu aamulla pitempään..
ja lapsi on 3v
Meillä kans neiti heräili noihin aikoihin pienempänä ja voi hittolainen jos nukkuikin pidempään, niin jopa oli päivä yhtä takkuamista, ei tahtonu mistään tulla yhtän mitään enää puolenpäivän jälkeen.
joo meillä se on just noin.. ja tosissaan mun pitäis nousta salamana ylös kun kello soi, muutoin nukahdan uudelleen ja sitte käy näin... :|
mua itteeni harmittaa kun en taaskaan onnistunut
Onko teillä minkälaista keliä ulkona nyt?
Jos vaikka pihalle aamupäivästä lähtis niin ruoan jälkeen vois kuitenki tulla uni edes vähäks aikaa.
Toivottavasti ei mee iltäpäivä mönkään :flower:
täällä on ihan kiva keli, vähän taitaa pakkasta olla mutta kyllä mie ton pojan tuohon ulos törkkään.. saatan jopa itsekkin intoutua haukkaamana raitista ilmaatarhalla pitäis käydä viemässä tarhavuorot ja hakea kumisaappaat että voishan sinne vaikka kävellä niin sais kuntoilua myöskin.. matkaa on joku 3km suuntaansa..
Niinku törkkäät pojan ittekseen pihalle??
Kummaa säätämistä sulla..
Taitaa nikkisi pitää aika hyvin paikkansa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:AP, kyllä teidän lapsen uniongelmat taitaa johtua teistä tumpeloista vanhemmista.
njääh, tää pommiin nukkuminen johtuu kyllä laiskasta ja aamu-unisesta äidistä mutta muuten en kyllä itseäni syytä :xmas:
Joopa joo, eipä ole kauaa, kun manasit sitä, ettei mummokaan huoli pentua sinne, koska se on huono nukkuja. Teidän päivärutiineissa on pakko olla jotain pielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Mun mielestä 6 herääminen ei ole kenellekään luonnollista, ei ainakaan väkisin herääminen, nukkukaan hyvät ihmiset.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Mun korviin kuulostaa ihan järkyltä 6.00 heräts kun ollaan kotona! Hitto vie, te voitte nukkua ja olla nukkumatta oli kellon aika mikä vaan! Niin me tehtiin. Valvottiin puolille öin jos huvitti ja ptettiin vaikka parit päikkärit jos huvitti. Mikä vittu sun mies on määräämään kotona olijoiden rytmin? Vai onko tämä se kuuluisa PROVO?
MitäJoopa joo, eipä ole kauaa, kun manasit sitä, ettei mummokaan huoli pentua sinne, koska se on huono nukkuja. Teidän päivärutiineissa on pakko olla jotain pielessä.