nukuttiin sitten pommiin.. voihan prkl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hivenenhullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
täällä on ihan kiva keli, vähän taitaa pakkasta olla mutta kyllä mie ton pojan tuohon ulos törkkään.. saatan jopa itsekkin intoutua haukkaamana raitista ilmaa :) tarhalla pitäis käydä viemässä tarhavuorot ja hakea kumisaappaat että voishan sinne vaikka kävellä niin sais kuntoilua myöskin.. matkaa on joku 3km suuntaansa..
mä en usko että unta saadaan kun sen pitää herätä viimeistään kello 15 päikyiltä, muutoin vaikuttaa ilta nukahtamiseen.. mutta täytyy kuitenkin koittaa :)

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
AP, kyllä teidän lapsen uniongelmat taitaa johtua teistä tumpeloista vanhemmista.

njääh, tää pommiin nukkuminen johtuu kyllä laiskasta ja aamu-unisesta äidistä mutta muuten en kyllä itseäni syytä :xmas:

AP, kyllä teidän lapsen uniongelmat taitaa johtua teistä tumpeloista vanhemmista.

njääh, tää pommiin nukkuminen johtuu kyllä laiskasta ja aamu-unisesta äidistä mutta muuten en kyllä itseäni syytä :xmas:

Joopa joo, eipä ole kauaa, kun manasit sitä, ettei mummokaan huoli pentua sinne, koska se on huono nukkuja. Teidän päivärutiineissa on pakko olla jotain pielessä.

Emmä tajua kellon soittoa kotipäivinä.

Mutta mulle kävi TAAS eilen niin, että piti herätä ysiltä mutta nukuin lähes puoli neljään asti iltapäivällä :o. En muista edes sulkeneeni herätyskelloa. En siis ihan ehtinyt kouluun :D. Viime viikolla sama juttu! Pitänee tarkistuttaa hemoglobiini.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pop-Pop-Pop:
Aika touhua on jos 6 aikaan lasta herättelet.. Kyllä on sun rytmis varmaan sekasin.
Ja minkähän ikänen lapsi sulla oli?

heh, noin normaalisti tuo poika on se mun herätyskello, eli se herää itse kello 6-6.30 eli nyt on rytmit sekaisin kun nukkuu aamulla pitempään..
ja lapsi on 3v

Meillä kans neiti heräili noihin aikoihin pienempänä ja voi hittolainen jos nukkuikin pidempään, niin jopa oli päivä yhtä takkuamista, ei tahtonu mistään tulla yhtän mitään enää puolenpäivän jälkeen.

joo meillä se on just noin.. ja tosissaan mun pitäis nousta salamana ylös kun kello soi, muutoin nukahdan uudelleen ja sitte käy näin... :|
mua itteeni harmittaa kun en taaskaan onnistunut

Onko teillä minkälaista keliä ulkona nyt?

Jos vaikka pihalle aamupäivästä lähtis niin ruoan jälkeen vois kuitenki tulla uni edes vähäks aikaa.

Toivottavasti ei mee iltäpäivä mönkään :flower:

täällä on ihan kiva keli, vähän taitaa pakkasta olla mutta kyllä mie ton pojan tuohon ulos törkkään.. saatan jopa itsekkin intoutua haukkaamana raitista ilmaa :) tarhalla pitäis käydä viemässä tarhavuorot ja hakea kumisaappaat että voishan sinne vaikka kävellä niin sais kuntoilua myöskin.. matkaa on joku 3km suuntaansa..
mä en usko että unta saadaan kun sen pitää herätä viimeistään kello 15 päikyiltä, muutoin vaikuttaa ilta nukahtamiseen.. mutta täytyy kuitenkin koittaa :)

Niinku törkkäät pojan ittekseen pihalle??
Kummaa säätämistä sulla..
Taitaa nikkisi pitää aika hyvin paikkansa.

:laugh:

Aika touhua on jos 6 aikaan lasta herättelet.. Kyllä on sun rytmis varmaan sekasin.
Ja minkähän ikänen lapsi sulla oli?

heh, noin normaalisti tuo poika on se mun herätyskello, eli se herää itse kello 6-6.30 eli nyt on rytmit sekaisin kun nukkuu aamulla pitempään..
ja lapsi on 3v

Meillä kans neiti heräili noihin aikoihin pienempänä ja voi hittolainen jos nukkuikin pidempään, niin jopa oli päivä yhtä takkuamista, ei tahtonu mistään tulla yhtän mitään enää puolenpäivän jälkeen.

joo meillä se on just noin.. ja tosissaan mun pitäis nousta salamana ylös kun kello soi, muutoin nukahdan uudelleen ja sitte käy näin... :|
mua itteeni harmittaa kun en taaskaan onnistunut

Onko teillä minkälaista keliä ulkona nyt?

Jos vaikka pihalle aamupäivästä lähtis niin ruoan jälkeen vois kuitenki tulla uni edes vähäks aikaa.

Toivottavasti ei mee iltäpäivä mönkään :flower:

Niinku törkkäät pojan ittekseen pihalle??
Kummaa säätämistä sulla..
Taitaa nikkisi pitää aika hyvin paikkansa.

:laugh:

joo aidatulle pihalle mun valvovan silmän alle leikkimään leluillaan..... ei se mua siihe tarvii kun tekee hommia traktoreilla ym.
mitäpä kummaa siinä on?

Joopa joo, eipä ole kauaa, kun manasit sitä, ettei mummokaan huoli pentua sinne, koska se on huono nukkuja. Teidän päivärutiineissa on pakko olla jotain pielessä.

heh, joo se on vähän huono nukkuja, mutta ne huutokonsertit on onneksi tältä erää loppu *koputtaa puuta*
niistä ei ole tietoa että mistä johtui ja että tuleeko niitä uudelleen.. mutta en toki ole ainut jonka lapsi harrastaa öisin itkeskelyä.. :xmas:
mutta huono nukkuja se on ollut syntymästään lähtien että en ole sitä kyllä siihen opettanut..

Minä en ymmärrä tuota, että lapsi herätetään yöunilta vaikka ei ole mihinkään menoa. Olisiko jokin miettimisen paikka jos päivällä menee asiat huonosti. Meillä joskus nukutaan 7, joskut jopa 9 eikä päivä mene sen enempää pilalle tai voihan se mennä, mutta en minä siitä syytä sitä, että lapsi on nukkunut liian pitkään, silloin on vaan muuten huono päivä. Mun mielestä 6 herääminen ei ole kenellekään luonnollista, ei ainakaan väkisin herääminen, nukkukaan hyvät ihmiset.

Entä jos lisäisit rasitusta pojan kohdalla? Viet kunnon rymyymispaikkoihin ja ulokilette yhdessä pitkin ja poikin maastoa, että toinen saa kulutettua energiaa kunnolla. Tuskin iteksiään pihalla olo niin kuluttaa.
Luulen että tuossa olisi yksi oiva keino saada nukuttua itse aamulla pitkkään, mutta saat kuitenkin lapsen ajoissa päikkäreille.

Mun korviin kuulostaa ihan järkyltä 6.00 heräts kun ollaan kotona! Hitto vie, te voitte nukkua ja olla nukkumatta oli kellon aika mikä vaan! Niin me tehtiin. Valvottiin puolille öin jos huvitti ja ptettiin vaikka parit päikkärit jos huvitti. Mikä vittu sun mies on määräämään kotona olijoiden rytmin? Vai onko tämä se kuuluisa PROVO?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mun korviin kuulostaa ihan järkyltä 6.00 heräts kun ollaan kotona! Hitto vie, te voitte nukkua ja olla nukkumatta oli kellon aika mikä vaan! Niin me tehtiin. Valvottiin puolille öin jos huvitti ja ptettiin vaikka parit päikkärit jos huvitti. Mikä vittu sun mies on määräämään kotona olijoiden rytmin? Vai onko tämä se kuuluisa PROVO?

Luitko ihan oikeasti mitä AP kirjoitti.

Mies ei ollut mitään määräystä antanut ja he ovat töissä yöaikaan ja tarvitsevat päiväunet ja lapsi yleensä itse herää aikaisin.

Uskomatonta miten jokaisessa perheessä pitäis toimia siten kun yhdessä toimitaan.
Oli sitten rytmit muilla mitä tahansa vaikka sitten työnkin puolesta.

Yhteistyössä