"Numeroon, johon soititte, ei oteta puheluja vastaan "

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä nyt

Vieras
Yritin soittaa tutulleni, johon en ole ollut pariin viikkoon yhteydessä. Välittömästi kuuluu tuollainen vastaus. Mitä tarkoittaa, onko liittymä suljettu vai miten ?

Huoli iski heti.

jos liittymä on suljettu kuuluu valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.
jos puheluja ei oteta vastaan,vastaanottaja itse jostain syystä on estänyt ne.puheluasetuksista voi estää saapuvat puhelut.
soittajan omassa puhelimessa näkyy teksti puhelu hylätty.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos liittymä on suljettu kuuluu valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.
jos puheluja ei oteta vastaan,vastaanottaja itse jostain syystä on estänyt ne.puheluasetuksista voi estää saapuvat puhelut.

Se on muuten, että valitsemanne numero ei ole käytössä

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

just soitin entiseen numerooni jonka olen irtisanonut muutama kuukausi sitten ja ilmoituis kuului valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.
oliskohan operaattori kohtaista tuo ilmoitus sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:

just soitin entiseen numerooni jonka olen irtisanonut muutama kuukausi sitten ja ilmoituis kuului valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä.
oliskohan operaattori kohtaista tuo ilmoitus sitten.

Kyllä mä melkein väittäisin, että joka operaattorilla tulee tuo valitsemanne numero ei ole käytössä, jos liittymä suljettu.

Tuo valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä tulee, jos puhelin kiinni

Minulla on ollut joskus puhelinlasku maksamatta, jonka seurauksena liittymäni oli kiinni puoli vuorokautta. Ja kun joku yritti minulle soittaa oli tullut juurikin tuo teksti " Numeroon johon soititte, ei oteta puheluita vastaan".

Ja kun taas akku on loppu / katve alueella ( ei kenttää ) niin kuuluu teksti " soititte matkapuhelimeen johon juuri nyt ei saada yhteyttä " .

Näin ainakin soneralla..

Uusimmat

Yhteistyössä