Nuo eriväriset kirjekuoret ketjujen alussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alottelija

Vieras
Tää on varmaan kaikille muille jo selvä asia, mutta en kyllä yhtään älyä, mitä noi eriväriset kirjekuoret tuolla ketjun alussa oikeen meinaa.
Joku on sininen, joku toinen vaaleansininen ja sitten on kai ainaki kaksi punasta erilaista. Jotain muitakin olen nähnyt, mutta en just nyt muista.
Kuka osaa selittää mitä ne meinaa.
Tuolla ohjeissa ei ainakaa ollut mitään niistä.

Kiitos opastuksesta.
En kyllä vieläkään ymmärrä tuon punaisen kuoren juttua. Tuolla on nytkin jotain, jotka olen vaan lukenu, mutta ne on vaalean sinisiä kuoria. En niihin ole kirjoittanu mitään.
Milloin ne siis on vaalenpenaisia ja milloin tummanpunaisia.
Nimim. blondi ei älyä

Ne taitaa muuttua punaiseksi siinä vaiheessa kun niissä on tarpeeksi paljon vastauksia. En ole varma. Ainakin se tummanpunainen ja vaaleanpunainen toimii samalla tavalla kuin tummansininen ja vaaleansininen, muuttuu tummaksi sinulle kun siinä on lukemattomia viestejä. =)

vaaleansininen on se, että olet avannut ketjun, mutta siihen ei ole tullut vastauksia avaamisesi jälkeen, muuttuu tummaksi kun joku kirjottaa siihen (ei siis tarvitse itse sinne kirjottaa, riittää, että avaat ko. ketjun)

Punainen on nk. kuuma aihe :D Eli siis siinä on paljon kirjoituksia. Muuttuu vaaleanpunaiseksi kun avaat sen ja jälleen tummanpunaiseksi kun joku vastaa siihen avaamisesi jälkeen.

Meillä rekkautuneilla näkyy sit sellanen vihree merkki kun joku vastaa meidän kirjottamaan ketjuun.

muoks, vihreä merkki näkyy siis kaikissa ketjuissa joihin me rekkautuneet ollaan kirjoitettu. Kirjekuoren väri kertoo sitten onko joku vastannut. Laitoin siis ensin väärin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä