nuo postin punaiset joulukorttikuoret on surkea juttu..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kivakunsaapostia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kivakunsaapostia

Vieras
no tulipahan vaan mieleen, että minä en ainakaan yhtään tykkää noista postin punaisista kuorista joihin kehottavat kaikki joulukortit laittamaan. Nehän on ollut käytössä nyt joitain vuosia ja se minkä olen huomannut on että kun ihmiset postittaa noissa kuorissa niin kaikki joulukortit tulee sitten yhtenä tai kahtena päivänä, eikä niistä ole samanlaista iloa kun ennenvanhaan oli kun kortteja tuli useana päivänä eri viikolla. Viime joulunakin ajattelin, että eipä taida meillä joulukortteja tulla ollenkaan, kun sitten niitä tulikin vaan se iso nippu yhtenä päivänä.

mitäs te muut ootte mieltä?

Ihan samalla lailla niitä on tipahdellut nipuissa aikaan ennen kuoria kuin nytkin. Korttien kokonaismäärä on vähentynyt, kun monet ovat siirtyneet tekstari- ja e-kortti-tervehdyksiin.

mulle ihan sama tuleeko eri päivänä vai samana.Ja nykyään kortit voi tuossa pussissa laittaa jo joulukuun alussa eikä tarvii pelätä että kortti pölähtää vastaanottajalle jo 2.12.Jaetaan vasta jouluviikolla.

[QUOTE="ellinoora";22628565]mulle ihan sama tuleeko eri päivänä vai samana.Ja nykyään kortit voi tuossa pussissa laittaa jo joulukuun alussa eikä tarvii pelätä että kortti pölähtää vastaanottajalle jo 2.12.Jaetaan vasta jouluviikolla.[/QUOTE]

niin no minua ei ainakaan haittais vaikka tulis kortteja jo joulukuun alusta..ompahan niistä pidempään iloa kun laitan ne joulunalusajaksi/jouluksi kauniisti esille...

[QUOTE="ellinoora";22628565]mulle ihan sama tuleeko eri päivänä vai samana.Ja nykyään kortit voi tuossa pussissa laittaa jo joulukuun alussa eikä tarvii pelätä että kortti pölähtää vastaanottajalle jo 2.12.Jaetaan vasta jouluviikolla.[/QUOTE]

Kyllä niitä jo aiemmin aletaan jakaa, heti kun ne vaan saadaan lajiteltua...

Punaisen pussin korttien jakelu aloitetaan 7.12. eli on alkanut jo. Lukee ihan siinä pussissakin.

Ihmisillä on vain tapana postittaa korttejaan viime tingassa? Voi kumpa saisinkin joulukortteja (ilahtuisin tasapuolisesti ihan niin lapsi- kuin tiimarikorteistakin!) tyhjänpäiväisten sähköpostien tai tekstiviestien asemasta!

Yhdyn aloittajaan eli todellakin tulevat noiden kuorien vuoksi parin päivän sisällä kaikki joulukortit. Minä en käytä tuota kuorta ikinä vaan laitan joulukorttini ihan yksitellen postiin.

Yhteistyössä