Harvemmin naiset/tytöt tekee aloitteet eikä ne niitä silloinkaan halua tehdä. Kyllä ne pitää siitä, että sinä miehenä teet ne. Yleensäkin itsevarmuus ja aloitteellisuus on aina miehelle plussaa. Tee aloitteet silleen suht itsevarmasti vähän kuin olettaen, että hän haluaa sitä ja pidät sitä selvyytenä. Ei tietenkään töykeästi kuitenkaan.
Älä enää vitkuttele treffeillä, kyllä se sinusta pitää ja odottaa vain, koska rohkaistut. Ole lähellä, ohjaa hänen päätään hennosti suuntaasi kädellä, jos hän katselee ujona muualle ja suutele. Eipä siinä muuta tarvita. Ei siinä mitään "seurustellaakx me" kysymyksiä tarvita. Teinimeininkiä sellainen, tosin taidatte vielä teinejä ollakin.
Itseasiassa kyllä jos teinejä on 17 ja 18v
Kysyin pari päivää sitten missä me kaksi oikeen ollaan kun se teki keskustelun aiheeseen ehkä vähän suuntaa.
Hän sanoi että kuu ei me tunneta vielä sillee et en oikee tiiä tykkäänkö susta oikeasti.
Että tutustutaan nyt ja katotaan sitten.
on tässä nyt kuukaus treffailtu. Alan saamaan tarpeekseni vähitellen, mutta silti tykkään hänestä.
Ja ehkä isoin ongelma tuli siitä kun hän sanoi minulle että miksi me nyt puhu8taan (puhuimme puhelimessa)
Että jossei ole mitään asiaa toiselle niin mitä ideaa keskustella säästä tai olla hiljaa?
Sanoin että kun mä vaan tykkään sun seurasta ja on muutenkin kiva keskustella vaikkei mitään asiaa olekkaan. Siihen hän jotain juu-u
Mutta mistäs keskustellaan? Hän tykkää soittaa instrumentteja ja laulaa sekä katsoa minusta tylsiä elokuvia. Minä tykkäisin puhua autoista, naisista ja vapaa ajan suunnitteluista.
Olemmeko liian erilaisia? Jopa ideaan täydemmämme toisia" Toi on kyl jotakin niin kusetusta toi lausahdus.
Nautin tytön seurasta. En vaadi seksiä pusua tai edes hymyä.
pelaan tämän hyvinkin rauhallisesti, mutta tytöllä on kai sitten tylsää seurassani.
Hän keskustelee kavereidensa kanssa asioista kuka on paras säveltäjä, kuulostaako tämä pianon soitto hyvältä?
1. en osaa puhua niistä tai aloittaa keskustelua mihin hän ryhtyisi mukaan.
ELI:
Olemmeko liian erilaisia, koska juttu kuivuu käsiin aika kovaa tahtia. Hän ei soita minulle ja jos minä soitankin keskustelu menee siihen 2 minuutissa että sanon tekosyyllä että pitää mennä. Etten joutuisi sanomaan että en tiedä mistä puhua.
Mitä teen?
Myönnänkö tappioni ja unohdan??
AUTTAKAA!