Nuoremmat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monkey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Monkey

Vieras
Haluaisin tietää mitä nuoremmat naiset ajattelevat vanhemmasta miehestä.. Nainen 19-27 ja mies 40kymppinen mies joka kyllä tuntee yleensä kaikkien vanhempien seurassa itsensä ulkopuoliseksi.. Mun ajatusmaailma ja kaikki mitä elämässäni teen on kaikkea muuta,kuin mitä mun ikäiset yleensä tekee.. Kerro sinä mistä tai miten te puhutte,jos joku teistä on tavannut,ikäistäni sportti,komea ja uskollinen mies joka itse leipänsä ansaitsee.. Siis eiku kertomaan ihan rehellisiä

...en myöskään kuulu ikäkategoriaan jonka tohon laitoit,heittää parilla vuodella ylöspäin,mutta olen itse myös aina pitänyt vanhemmista miehistä...ikähaarukka on ollut n.10 vuodesta jopa 20 vuoteen(olin silloin 23,hän 42v)...ikä on loppujen lopuksi vain laskennallinen asia,toinen on se miksi itse tunnet itsesi...vaikea tarkkaan kertoa mistä puhutaan,se tulee omalla painollaan...mutta meitä yhdisti harrastukset yms.mieltymykset ja ajattelutapa sekä näkemykset asioista...lyhykäisyydessään!!!!

siis miten niin et ole samalla aaltopituudella ikäistesi naisten kanssa??? Miten poikkeat? Tarkoitan mistä sinä sitten keskustelet? Aika hyvin jos nelikymppinen nainen tai mies tuntee olevansa samalla tasolla parikymmentä vuotta nuorempien kanssa!
tulee mieleen, että olisiko aika nyt kasvaa aikuiseksi.

Yhteistyössä