Nuorempi mies - onko eroja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinko,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aurinko,

Vieras
Olettekos seurustelleet nuoremman miehen kanssa? Itse olen aina seurustellut n 6-10v vanhempien miesten kanssa (siitä lähtien kun olen ollut 26 v) ja nyt olen hyvin ihastunut mieheen, joka on 28, minä olen 32.
Huomaako tuollaisen ikäeron jotenkin? Kun ei ole oikein kokemusta=)

Eipä noin pieni ikäero tunnu missään. Oma mieheni on myös joitakin vuosia nuorempi. Mitä enemmän ikää tulee, sitä mukavampaa se on, kun oma mies on nuorempi ja viriili.

Ainoa ongelma voi tulla silloin, jos haluaa perustaa perhettä ja mies on hitaasti kypsyvää sorttia. Silloin voi käydä niin, että vauvakuumeisena rupeaa miettimään, että pitäisikö vaihtaa miestä vai painostaa miestä.

Miksi kaikki ajattelee heti nuorempaa miestä perheenperustamisen kannalta?
Miksi kukaan ei mieti sitä millaista seksi hänen kanssaan on?? :)) Pakkoko se on aina loppuikänsä olla saman miehen kanssa?

Pitää muuten muistaa aina se että vanhemmatkin naiset voivat "ihastua" nuoreen mieheen, mutta sitten kun ovat saaneet niin kyllästyvät, mutta se 22v penturaukka etsii silti sinun turvaasi ja suojaasi jatkossakin. Jos menet pennun ottamaan niin pitää kantaa vastuu.

Alkuperäinen kirjoittaja ehei-ei:
No ei kai neljän vuoden ikäero ole merkittävä. Itselläni on kahdeksan vuotta nuorempi mies, eikä sitäkään ikäeroa käytännössä mitenkään huomaa.

Mun exä oli melkein 5 vuotta mua vanhempi ja sen jälkeen tapasin 8 vuotta nuoremman eli ikäeroa uuden ja vanhan välillä oli 13 vuotta ja sen huomasi. ;))))

Alkuperäinen kirjoittaja Täti keskellä ikää:
Alkuperäinen kirjoittaja ehei-ei:
No ei kai neljän vuoden ikäero ole merkittävä. Itselläni on kahdeksan vuotta nuorempi mies, eikä sitäkään ikäeroa käytännössä mitenkään huomaa.

Mun exä oli melkein 5 vuotta mua vanhempi ja sen jälkeen tapasin 8 vuotta nuoremman eli ikäeroa uuden ja vanhan välillä oli 13 vuotta ja sen huomasi. ;))))

Ilmeisesti positiivisella tavalla? Itse ainakin olen hyvin hyvin tyytyväinen nykyiseen nuorempaan mieheeni. :)

Yhteistyössä