nuorempi mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Iita

Jäsen
17.07.2004
86
0
6
Löytyykö muita keillä on mies nuorempi itseään? Olen naimisissa itseäni 6 vuotta nuoremman kanssa.Meillä on 7 kk ikäinen tyttö sekä itselläni 10 ja 7 vuotiaat.Voinen sanoa et meillä menee hyvin,on alamäkiä mutta myös ylämäkiä.

Samaan tulokseen minäkin olen tullut ettei iällä ole väliä.Luonne on tärkeämpi eikä se katso ikää.Monet vanhemmat on paljon lapsellisempia ja huono käytöksisempiä,vastuuttomampia kuin mieheni.

6 vuotta nuorempi mies on mullakin. Ja aikuismaisempia ajatuksia ja kaiken lisäksi paremmassa hapessa ;) kuin moni oman ikäiseni. Ilo silmälle...
Geriatri Antti Hervonen on sanonut, että ideaali-ikäero on sellainen, että nainen on 10 vuotta vanhempi miestä, jos aiotaan olla vanhuuteen asti yhdessä. Miehille tulee kaikkea kremppaa naisia nuorempana ja kuolevatkin sen verran nuorempina, että kun ikäero on tuo, ei tule niin helposti sellasta hoivasuhdetta vaan vanhennutaan tasatahtia.

Mulla on kans 6 vuotta nuorempi mies. Minulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja nyt meille on tulossa huhtikussa yhteinen lapsi. Vauva on meihelle ensimmäinen.
Luulen että meidän ikäero on suurempi asia muille kuin meille.

Yhteistyössä