nuoren ihonhoidosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miamari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miamari

Vieras
Antakaa vinkkejä, mitä tuotteita olette kokeneet hyviksi nuoren iholle! Poika kyseessä, 13v. ei ole paha akne, mutta mustapäitä ja finnejä on nenällä ja ympäristössä, onko clearasilin tuotteet hyviä, vai kuivattavatko liikaa ihoa? omia ihonpuhdistustuotteita ajattelin liian voimakkaiksi nuoren iholle...Vinkkejä kehiin!

Sillon kun mä käytin teininä clerasilia, ne oli kauheeta myrkkyä. En tiedä miten niitä on muutettu, mutta etsisin ensin muista vaihtoehtoja :D Toisen ihotyyppiä ja sopivia tuotteita ei voi tuon kuvauksen perusteella tietää, mutta mä suosittelisin silti apteekista neutrogenaa, joka on mulla ainoa tuote joka on auttanut mustapäihin. Basiron auttaa myös, mutta se on ihan järkyttäväm vahvaa tavaraa ja iho hilseilee pois kuurin jossain vaiheessa, joten suosittelen vain jos on iso ongelma mustapäiden kanssa.

Mä tosiaan suosittelin tuota neutrogenaa, mutta olen myös toisen vastaajan kanssa samaa mieltä tuosta erisanista ja humektanista; ne on hellävaraisia ja niitä vois koittaa ensin.

saako tuota erisan-puhdistusgeeliä ihan taviskaupoista? Itsekään en kyllä aikoinani käyttäny muita, kuin clearasilin peitepuikkoa ja se todella kuivatti hirveesti...

Yhteistyössä