V
"vieras"
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja en hyväksyisi;28082788:niin ja nyt pojan ollessa vielä alle 18-vuotias tekisin hänestä lastensuojeluilmoituksen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en hyväksyisi;28082788:niin ja nyt pojan ollessa vielä alle 18-vuotias tekisin hänestä lastensuojeluilmoituksen.
Kyllä on ihan mahdollista polttaa kannabista vain kerran/kaksi kuussa,ihan totta.Alkuperäinen kirjoittaja pössyttelijä;28080501:Ei kukaan oikeasti polta vain kerran/kaksi kuussa, ihan totta. Tuo on vain kaunistelua äidille.
mnjaa. itse olen polttanut kannabista, tottapuhuen poltan/syön joskus vieläkin, ja minulla on laaja käyttöä harrastava tuttavapiiri nuoruudesta asti. mutta totuus jonka itsekkin vähemmän käyttävänä olen huomannut, että runsas pilvenpoltto varsinkin nuorelta iältä asti tyhmentää ihmistä. olen seurannut monen ystävän muuttumista hitaaksi, epäloogiseksi ja laiskaksi yksilöksi joka ei sitten muuta teekkään. yhdellä tutuistani puhkesi skitsofrenia, osa on siirtynyt käyttämään myös reseptilääkkeitä ja aikalailla kaikki ovat kokeilleet myös sieniä ja lsd:tä. ihminen ei itse ole huomannut muutostaan, tai jos on niin luulee vain kehittyneensä ihmisenä. itselläkin nykyiset pössyttelykaudet ovat aika aikaansaamatonta aikaa..
Hei!
En olisi huolissaan pojastasi, vaikuttaa kertomasi perusteella oikein fiksulta lähes täysi-ikäiseltä nuorelta mieheltä!
Tilanne olisi toisin päin, esim kannabis olisi laillista ja alkoholi ei, niin kertokaa alkoholistit miksi se alkoholi pitäisi laillistaa? En tiedä itse yhtään pätevää syytä tälle ,ja oma isänikin oli alkoholisti, ja voin sanoa että sopis sen vetää mielummin polla jumiin hatsista ja relaa sohvalla ylensyöden ja nauraen , kuin riehua kännipäissään ja p*skoa paikkoja sentakia koska prkl mieliala vaihtelee sekunnin välein. kyllä! juon itsekkin olutta vaikka ironiselta kuulostaakin ja nautin siitä, koska käytän sitä kohtuulllisesti enkä todellakaan usein. On myöskin hassua että huumevalistus-videoita ei tehdä paljon kannabiksen hyödyistä tai haitoista esim koulussa ja samalla näet joka uutisissa/kadulla/kotona rattijuoppoja, baaritappeluita, pilattuja ihmissuhteita humalan takia, alkoholiin liittyviä tapaturmia, yliannostuksia, etc.
Kumman itse valitsisit alaikäiselle nuorisoporukalle, pullot viinaa vai jounin?
Alkuperäinen kirjoittaja pössyttelijä;28080501:Ei kukaan oikeasti polta vain kerran/kaksi kuussa, ihan totta. Tuo on vain kaunistelua äidille.
Oletko oikeasti tosissasi?Kannabis on laiton aine. Minun taloudessani sitä ei käytettäisi. Jos täysi-ikäisenä haluaisi jatkaa pössyttelyä, tarkoittaisi se täyttä taloudellista eroa äidistä. Muutto omilleen, säästötilit siirtäisin omaan hallintaani, kunnes lapsella on kunnialliset elintavat jne. Tekisin myös selväksi sen, mitä kiinnijäämisestä seuraa nuorelle itselleen, rikosrekisteri ikuisiksi ajoiksi jne. Emotionaalisesta erosta en vielä osaa sanoa.