Nuoret naiset alkaneet kiinnostua musta yli 40v miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mieskysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mieskysyy

Vieras
Oon 43v eronnut mies ja oon huomannut kumman jutun. Oon ihan tyytyväinen sinkkuna enkä erityisesti etsi seuraa. No tuntuu, että koko ajan olis joku nainen kiinnostunut. Olen nuoruudessani ollut ihan ok-näkönen ja persoonaltani semmonen, että ainakin jonkinlaisissa naisissa herättänyt kiinnostusta.

Oon ikäistäni nuoremman näkönen ollut aina. Kiloja on selkeesti liikaa (188cm/105 kg) enkä kuvittele olevani mikään kaikkien naisten päiväuni. Mutta yhden todella kummallisen jutun olen huomannut. Nuoret naiset (hyvännäköiset) tuntuvat erityisesti katselevan minua. Siis 18-25v. Katselevatko he minua säälien vai mitä tuo on? En taatusti ole kuitenkaan se ihan säälittävin tapaus...

Mitä tuon ikäisten naisten päässä liikkuu? Mitä he haluavat? Kertokaa nyt naiset, että mitä te tarkoititte/tarkoitatte kun 18-25v loitte merkitseviä katseitä yli 40v miehiin? Oliko se kiinnostusta, oliko se kiusaamista... vai onko minusta tullut epätoivoinen setä joka kuvittelee (hei, älkää ihan kaikki tarttuko tähän, se olis liian helppoa) ?

Oon 43v eronnut mies ja oon huomannut kumman jutun. Oon ihan tyytyväinen sinkkuna enkä erityisesti etsi seuraa. No tuntuu, että koko ajan olis joku nainen kiinnostunut. Olen nuoruudessani ollut ihan ok-näkönen ja persoonaltani semmonen, että ainakin jonkinlaisissa naisissa herättänyt kiinnostusta.

Oon ikäistäni nuoremman näkönen ollut aina. Kiloja on selkeesti liikaa (188cm/105 kg) enkä kuvittele olevani mikään kaikkien naisten päiväuni. Mutta yhden todella kummallisen jutun olen huomannut. Nuoret naiset (hyvännäköiset) tuntuvat erityisesti katselevan minua. Siis 18-25v. Katselevatko he minua säälien vai mitä tuo on? En taatusti ole kuitenkaan se ihan säälittävin tapaus...

Mitä tuon ikäisten naisten päässä liikkuu? Mitä he haluavat? Kertokaa nyt naiset, että mitä te tarkoititte/tarkoitatte kun 18-25v loitte merkitseviä katseitä yli 40v miehiin? Oliko se kiinnostusta, oliko se kiusaamista... vai onko minusta tullut epätoivoinen setä joka kuvittelee (hei, älkää ihan kaikki tarttuko tähän, se olis liian helppoa) ?

Voit olla varma, että yli puolet naisten vastauksista tarttuu siihen, että olet muka epätoivoinen setä, joka kuvittelee kaiken. Naisilla ottaa todella koville, jos joku mies kelpaa itseään nuoremmille.

En tiedä kun en katsele tietoisesti merkittävästi ketään, mut katselen kyllä ihan huvikseni ihmisiä.
Saatan katsoa pitkäänkin, ihan vaan katselemisen ilosta. :D

Mukava katsella erilaisia ihmisiä.

Problem solved:

Sä oon komea ja ikäiseksesi hyvin säilynyt, näytät ainakin 10 v. oikeaa ikääsi nuoremmalta. Onnistut jotenkin näyttämään elämässäsi hyvin menestyneeltä. Se näkyy päälle päin ja nuoret naiset osaa arvostaa sitä ja siksi kiinnittävät sinuun huomiota. Sitähän sä kysyit.

[QUOTE="vieras";26880680]Problem solved:

Sä oon komea ja ikäiseksesi hyvin säilynyt, näytät ainakin 10 v. oikeaa ikääsi nuoremmalta. Onnistut jotenkin näyttämään elämässäsi hyvin menestyneeltä. Se näkyy päälle päin ja nuoret naiset osaa arvostaa sitä ja siksi kiinnittävät sinuun huomiota. Sitähän sä kysyit.[/QUOTE]

No ensinnäkin en mä koskaan ole ollut mikään ykköskorin naistenkaataja. Hyvin säilynyt, mutta en ole siinä käyttänyt kaikkea potentiaalia, koska oon päästänyt itseni lihoamaan. En usko vaikuttavani erityisen menestyneeltä. Vai saako Nissan Primera vuosimallia 2001 nuorten naisten hormonit hyrräämään? Muuten kesäasuni on pääosin kulahtanut mökkivarustus.

En myöskään oo mitenkään isähahmomainen... No... olis silti kiva tietää, että mitä siellä 18-25v päässä edes voi liikkua. Mitä ne voisi haluta? Parisuhdetta? Pelkästään leikivät mielessään? Seksiä?

naiset haluaa fiksun miehen. ja silloin on pakko etsiä vanhemmista. mulla on itseäni 10v vanhempi mies ja en kyllä enää koskaan nuorempaan kajoais jos tästä ero tulee

Fiksut naiset haluaa fiksun miehen. Mutta mua (kenties) katselleet naiset edustavat arvioni mukaan eri fiksuustasoja. Ja en mä ulkoisesti ainakaan vaikuta miltään erityisen fiksulta jos nyt muutenkaan olen. Toki joillakin naisilla saattaa olla harhaluuloja omasta tai vanhempien miesten fiksuudesta...

[QUOTE="ap";26880782]Fiksut naiset haluaa fiksun miehen. Mutta mua (kenties) katselleet naiset edustavat arvioni mukaan eri fiksuustasoja. Ja en mä ulkoisesti ainakaan vaikuta miltään erityisen fiksulta jos nyt muutenkaan olen. Toki joillakin naisilla saattaa olla harhaluuloja omasta tai vanhempien miesten fiksuudesta...[/QUOTE]

no sit ei voi tietää kun sulle ei mikään syy kelpaa ;)

[QUOTE="ap";26880767]
En myöskään oo mitenkään isähahmomainen... No... olis silti kiva tietää, että mitä siellä 18-25v päässä edes voi liikkua. Mitä ne voisi haluta? Parisuhdetta? Pelkästään leikivät mielessään? Seksiä?[/QUOTE]
Ehkäpä olet vaan mukavaa seuraa? Tuon ikäinen on kyllä 18 - 25-vuotiaan tyttelin silmissä turvallinen isähahmo, ei-seksuaalinen, varsinkin kun sitä mahaakin on noinkin paljon. Tuon ikäisenä jo 30-35-vuotiaat tuntuu sediltä. Valitan.

Ehkä ne naiset ei ole 18-25-vuotiaita, vaan arvioit alakanttiin kun olet itse vanhentunut? Oman kolmikymppisen miehen mielestä ne oikeasti 18-vuotiaat näyttää nykyään ihan pikkulikoilta :D. Kolmikymppiset naiset voi ihan hyvin kiinnostua nelikymppisestä miehestä. Ja toki sinussa nyt voi olla ihan muuten vain jotain tuijotettavaa (hauska, outo tai suloinen piirre).

• Tykkää
Reactions: fortunate
Ehkä ne naiset ei ole 18-25-vuotiaita, vaan arvioit alakanttiin kun olet itse vanhentunut? Oman kolmikymppisen miehen mielestä ne oikeasti 18-vuotiaat näyttää nykyään ihan pikkulikoilta :D. Kolmikymppiset naiset voi ihan hyvin kiinnostua nelikymppisestä miehestä. Ja toki sinussa nyt voi olla ihan muuten vain jotain tuijotettavaa (hauska, outo tai suloinen piirre).

Miehet pitävät pikkulikoista.

no sit ei voi tietää kun sulle ei mikään syy kelpaa ;)

No kyllä suurin osa syistä mulle kelpais. No täytyy lähteä pohtimaan mitä tämän asian kanssa tekisi. Haluaako seikkailuja tuon ikäisten kanssa (ja mahtaako ne oikeasti haluta sitä mun kanssa). Vai haluaisiko etsiä jopa parisuhdetta... no tuskin... ei ainakaan etsimällä etsiä...

Tai sitten vois vaan nolata ittensä ja mennä heittämään jollekkin naiselle jotain juttua. Toisaalta pakko sanoa, että tässä iässä nuorempien naisten ikäarviot heittelee aika usein. 16-30v voi olla aika samalla viivalla riippuen tilanteesta, vaatetuksesta, meikeistä ja tietysti siitä ihmisestä itsestä.

Mut nyt nukkumaan. Vaikka teki mieli lähtee baariin, mutta se ei oo fiksua tässä iässä yksin. Jos lähtee, niin pitää lähtee kavereiden kanssa, ettei oo vaaraa joutua olemaan yksin almost teinien seassa.

Öö joissain tapauksissa on aika hyviä perusteita ollut iän määrittämiseen. Joten nimenomaan täytyy sanoa, että jotkut 18v näyttävät melkein pikkulikoilta. Mutta eivät kuitenkaan ihan, siinä on vissi ero.

Joo, mussa voi olla jotain positiivisen suloista (joskus nuorena ehkä oli), joka ei kuitenkaan tarkoita mitään sellaista johon naiset rakastuisivat. Eli kenties tuo sama juttu on palaamassa. No voi pahus ;)

No noi nykytypyt kuule ajattelee vaan rahaa. Kiusaa sua ja aattelee, että voisit ostella niille kaikkee kivaa ja sitten kyllä sakset aukeaa. Eli ostappa niille tavaroita ja maksa ilta, vastineeksi saat tiukkaa teinipillua. Näin se menee. Lehdissäkin ollut juttua.

Kantsii toimia nyt. Saattaa olla viimenen mahis sulla päästä kiinni tommosiin kuumiin teinityttöihin. Iske kiinni kun vielä voit. Ja jos niitä siis on monta, niin iske ja hanakasti. Mitä välii jos tulee parit pakit. Yksin osuma palkitsee sut ruhtinaallisesti.

Yhteistyössä