Miksi lihavilla on aina farkut jalassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kymysys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kivoja hameita ei saa enään, jos vaatekoko alkaa olla 48 tai isompi. Jotain mallia mummo kyllä saa.
Korkkarit eivät satakiloisella enää istu ja siinä saa jo pelätä, että korko ei kestä:D.
Mun mielestä farkut ovat mukavat!

En voi pitää farkkuja näin pulleana. Olen 162/75 ja käytän yleensä vaan sukkahousuja ja leggareita. Kovilla pakkasilla toppahousut ja tietysti ulkoilleissa on erilaisia lenkkeilyhousuja. Farkkuja en käytä ollenkaan, epämukavat.

[QUOTE="vieras";25608269]En voi pitää farkkuja näin pulleana. Olen 162/75 ja käytän yleensä vaan sukkahousuja ja leggareita. Kovilla pakkasilla toppahousut ja tietysti ulkoilleissa on erilaisia lenkkeilyhousuja. Farkkuja en käytä ollenkaan, epämukavat.[/QUOTE]

Pullea? Etpä taida olla normaalia kummempi ;)

Osta strech farkut, niin ovat mukavan tuntoiset.

No jos pituutta on 165 ja painoa yli 100kg, niin vaihtoehdot ovat vähissä. Joko miesten puolelta kollarit tai sitten naisten farkkuja. Farkkuja löytyy joka koossa ja mallissa.

Etsä mikään kovin pullea edes ole. Tässä ketjussahan tarkoitettiin yli satakiloisia..
mä ainakin pidän farkkuja, vaikka mitat on 172 ja 105!

Mä samaa kokoa ja mulla on vain yhdet housut = farkut. Oon lihonu äkisti ja aion laihtua, siks en osta useempia housuja. Mut farkuissa oon aina kulkenu 60-110 kilosena joten ei mulla ainakaan oo lihavuudesta se kiinni, tykkään vaan farkuista!

Mun mielestä kaikilla on aina farkut jalassa. Oli sitten lihava tai laiha, niin esim. töissä ja koulussa melkein jokaisella on farkut. Kyllä niitä lökölököhousuja näkee myös hoikilla. En ymmärrä, mikä siinä on outoa, jos lihava pukeutuu kuten valtaväestö ylipäätään?

Mä käytän paljon hameita ja mekkoja. Multa kysytään usein mm. miksi käytän aina hametta, miksei mulla ole farkkuja koskaan jne. Mä pidän hameista ja viihdyn niissä.

Mulla on tuo maharöllykkä enkä KOSKAAN pidä farkkuja, inhoon kun kiristää, puristaa eikä jousta.. ja pursuaa farkun kauluksesta ällöttävästi. Mulla on usein verkkarit tai suorat siistimmät housut jalassa.

Mä oon 162/90 enkä käytä ikinä farkkuja. Parit farkut omistan mutta toiset kutisee vyötäröstä (ommel sellaista materiaalia) ja toiset on haaroista puhki (ohutta farkkua) enkä muita yhtä hyviä ja hyvin istuvia ole löytänyt. Käytän yleensä mustia housuja mitkä vähän levenee alaspäin ja yläosa on tiukempi. En siis trikoita, sukkahousuja tai legginsejä! Farkut ahdistaa. Joskus viihteellä käytän.

No ei ole vaihtoehtoja. Ei lihaville ole hameita ja mekkoja. Kaikki kivat hameet ja mekot loppuvat kokoon 44 ja joillakin harvoilla malleilla 46:seen. Toisaalta jos on isompi kuin 46 kokoinen, niin ei hameet ja mekot enää edes näytä kivoilta.
Farkkuja saa aina kaikissa koissa.

No farkkuja löytyy joka koossa. Farkut on helppo ja sellainen "perusvalinta". Eikä isoille naisille edes myydä oikein muita vaatteita.
Hameita ja mekkoja ei paljon yli 46 koossa myydä ja mun mielestä jos nainen alkaa olla isompaa kokoa kuin 46, niin hameet ja mekot eivät edes näytä enää hyvältä.

Jatkat loputtomiin ihmisten kehorauhan sabotointia.
Jos joskus elämässäsi joudut lujille esim. onnettomuuden seurauksena, totean lakonisesti ” sitä saa mitä tilaa”.
Miksi puolustat niitä jotka tarkoituksella sabotoivat omaa kehoaan? Teitä liikalihavia näkee jatkuvasti mäkkäreissä ja kauppojen Irtokarkkiosastoilla mättämässä kauhatolkulla epäterveellisiä ja lihottavaa makeisia ja isoihin pusseihin.

Kerro nyt mikä oli sinun tekosyysi lihoa?

Uusimmat

Yhteistyössä