Nuori somalinainen tänään metrossa vauvan kanssa, avattu siideritölkki kädessä:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Mitä siideriä se joi? Minkä merkkistä ja makuista?

Kopparbergin mansikka-limeä oli.

Oliko varmasti Kopparberg? Kun ainakin Rekorderlingillä on mansikkalime...

Totta turiset. Kopparbergillä ei ole mansikka-limeä. Nyt alkaa juttu haisemaan :)

Katsoin nettisivuilta ja ei ole olemassa mansikka-limeä. KARPALO-LIME kyllä löytyy :D

Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:
Mitä siideriä se joi? Minkä merkkistä ja makuista?

Kopparbergin mansikka-limeä oli.

Oliko varmasti Kopparberg? Kun ainakin Rekorderlingillä on mansikkalime...

Totta turiset. Kopparbergillä ei ole mansikka-limeä. Nyt alkaa juttu haisemaan :)

Katsoin nettisivuilta ja ei ole olemassa mansikka-limeä. KARPALO-LIME kyllä löytyy :D

Hahhah no kyllä täällä ollaan tarkkoja. Siis tarkoitin Rekordelingin mansikka-limeä, vaalea tölkki ja siinä mansikan ja limen kuva. En itse juo siideriä, niin menee merkit sekaisin.

Hahhah no kyllä täällä ollaan tarkkoja. Siis tarkoitin Rekordelingin mansikka-limeä, vaalea tölkki ja siinä mansikan ja limen kuva. En itse juo siideriä, niin menee merkit sekaisin.

Ja sitä mansikka-limeä saa myös ALKOHOLITTOMANA. Ja se on mun lempparisiideri ja silti kaupassa kerran ostin vahingossa alkoholittoman, en siis osannut erottaa. Joten ajattelin vaan, että miten sä huomaat jos siinä pienellä präntillä lukee alkoholiton.

Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Olen minäkin kaljan juonut vaikka on vauva nukkunut vauvuissa! Ihan kuin yhdestä kaljasta/siideristä tulisi humalaan. Onko tämä rikos?

Joo mutta ryystitkö sinä sitä kaljaa metrossa matkustaessasi vauvan kanssa? Taikka muussa joukkoliikennevälineessä :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:
Olen minäkin kaljan juonut vaikka on vauva nukkunut vauvuissa! Ihan kuin yhdestä kaljasta/siideristä tulisi humalaan. Onko tämä rikos?

Joo mutta ryystitkö sinä sitä kaljaa metrossa matkustaessasi vauvan kanssa? Taikka muussa joukkoliikennevälineessä :/

en, olin puistossa ystävän kanssa ja vauva nukkui vaunuissa.

Yhteistyössä