H
"huhhuh"
Vieras
Olin isossa marketissa lastenvaunujen kanssa. Katselin tavaroita ja laitoin vaunut ihan reunaan niin että mahdollisimman vähän vei tilaa, keskellä käytävää juorusi iso poppoo keski-ikäisiä rouvia kärryineen ja toisessa reunassa oli vanhuskaksikko rollaattoreineen. Käytävää pitkin tuli nuori nainen ja hänen perässään kärryjä työntävä mies. Tämä nuori nainen tuli siihen mun eteen ja alkoi kröhistä ja kohotella kulmia ja siirsin sitten vaunut että pääsi läpi ja mies luikki häpeissään perässä kärryjen kanssa. Ihmettelen että miksi sen piti juuri siitä ängetä, kun toisesta reunasta olisi kyllä mahtunut ja se keskellä käytävää oleva poppoo siinä tukkeena oli enkä minä.
Muutenkin ne on aina nuoria miehiä/poikia jotka avaa ovia ja auttaa lastenvaunujen nostelussa, nuoret naiset/tytöt vaan katsoo nenänvartta pitkin ja juuri eräs täysin kävelykykyisen oloinen tyttöporukka kirmasi edelleni hissiin kun en rattaitten kanssa oikeen portaita kiipeä. Nuoret miehet kyllä kujertelee vauvalle, mutta juuri jouluostoksilla ollessani joku tyttöjoukko osoitteli vauvaani ja kauheeseen ääneen sanoi että hyi kattokaa kalju vauva!
Muutenkin ne on aina nuoria miehiä/poikia jotka avaa ovia ja auttaa lastenvaunujen nostelussa, nuoret naiset/tytöt vaan katsoo nenänvartta pitkin ja juuri eräs täysin kävelykykyisen oloinen tyttöporukka kirmasi edelleni hissiin kun en rattaitten kanssa oikeen portaita kiipeä. Nuoret miehet kyllä kujertelee vauvalle, mutta juuri jouluostoksilla ollessani joku tyttöjoukko osoitteli vauvaani ja kauheeseen ääneen sanoi että hyi kattokaa kalju vauva!