Nuorisomuotia ihmettelen-valaiskaa kalkkista vähän! :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähes nelikymppinen kyselee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lähes nelikymppinen kyselee

Vieras
Te jotka itse vielä pukeudutte/lapsenne pukeutuvat nuorisomuodin mukaan, kertokaa mikä ihmeen järki on kulkea nyt marraskuun lopulla pelkissä noin 40 den. sukkisten paksuisissa legginseissä ja esim. reisipituisessa paitapuserossa/neuleessa, ilman housuja/hametta? Tai pitää pitkiä hiuksia kokonaan kammattuna jommalle kummalle olalle? Tai laittaa värjätä huulet meikkivoiteella?

Oli kyllä muoti omassa nuoruudessakin hullua, ja ihan hävettää jälkikäteen kun ajatteleekin. Mutta niin hävettää varmaan nykyisiäkin minun ikäisenäni, kun muistelevat kuinka kulkivat kadulla huulet valkoisina, ilman housuja..:-))

Jaa-a, oma 15v tyttäreni kauhisteli kaupungilla tässä männä päivänä kun oli joku likka pukenut päälleen ohuet sukkahousut ja niiden päällä minishortsit :D ja sitten paksu lyhyt toppatakki, kaulaliina ja pipo :D

mä kulin teininä lähes napapaljaana, kun takit oli niin lyhyitä että niiden helmat ulottu just nippanappa alaselkään. ei kai siinä mitään järkeä ookaan.

ja välihousujen pitäminen on lähes rikos. kuten piponkin.

paitsi että pipo tekee paluuta kovasti, tytöilläkin.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
mä kulin teininä lähes napapaljaana, kun takit oli niin lyhyitä että niiden helmat ulottu just nippanappa alaselkään. ei kai siinä mitään järkeä ookaan.

Pipothan nimenomaan ovat sitä kuuminta hottia, olleet jo jonkin aikaa (vuosia).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pipothan nimenomaan ovat sitä kuuminta hottia, olleet jo jonkin aikaa (vuosia).

no kenellä on, kenellä ei. Ei täällä meillä päin ainakaan läheskään kaikki tytöt käytä.

Juu tänään juuri näin yhden teinin kaupungilla paksu pipo päässä, lyhyessä takissa, ja juuri pepun peittävässä paidassa, jaloissa pelkät läpikuultavat legginsit ja tennarit. Eipä ainakaan päätä palellut. :-)

pipot on ollut kovassa huudossa monta vuotta jo...hatut on vielä myös in...pojille tulleet myös

Alkuperäinen kirjoittaja nap:

pipot on ollut kovassa huudossa monta vuotta jo...hatut on vielä myös in...pojille tulleet myös

on on, mut ei ne kaikkia oo vielä tavoittanu. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja s:
voiko teidän mielestä äiti pukeutua just noihin sukkahousuihin ja reiden kohalle ulottuvaan neuleeseen? eikä siis hametta eikä housuja :)

mä pukeudun. kotona. en kyllä lähtis talvella kekkuloimaan, paleltuuhan siinä pian arat paikat. pittää koittaa näyttää esimerkkiä :)

kesällä pidin kyllä leggareita ja tunikaa ihan tuolla kaupungillakin.

voiko teidän mielestä äiti pukeutua just noihin sukkahousuihin ja reiden kohalle ulottuvaan neuleeseen? eikä siis hametta eikä housuja :)

Mä pukeudun :D
Rakastan muotia eikä siinä tarvitse mitään järkeä olla....Mutta kyllä mä silti pukeudun ihan sään mukaan mutta eipä ole paljon tarvinnut päälle laittaa kun mittarin lukemat reilusti plussan puolella :D :whistle:

No, itse olen kolmeakymppiä lähentelevä äiti. Äitiys ei liity pukeutumiseen mitenkään. Mä pukeudun juuri ap:n kuvailemiin vaatteisiin. Ensinnäkin: ne tiheät legginssit on paljon lämpimämmät kuin esim. farkut. Farkut on kuin pukisi kylmää peltiä päälleen, legginssit lämmittää paremmin. Toiseksi noi vaatteet on tosi mukavat ja se iso lämmin villapaita pitää takuulla lämpimänä matkalla tarhaan ja bussipysäkille, en mä nyt pakkasella lähde pulkkamäkeen niissä kuteissa :D

Just yritin tänään vetästä jalkaani (paksut) legginit ja neuletunikan, mut kun ei pysty niin ei pysty. Peilailin varmaan vartin ja yritin antaa itselleni luvan. Vedin sit farkkuhameen leggareitten päälle ja vaihoin paidan tavalliseen neuleeseen. Yli kolmekymppisen naisen uskottavuus kärsii, jos lähtee töihin ilman oikeaa alaosaa.

Yhteistyössä