Nuorten miesten uskonnollisuus lisääntyy, koska miehet haluavat muutosta yksilökeskeiseen elämäntapaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuoria miehiä ahdistaa, kun naisilla on itsemääräämisoikeus. Minkälaista elämää se muka on miehelle, jos ei ole uskonnon suomaa oikeutta pitää puoliso nyrkin ja hellan välissä? Puhumattakaan siitä, että naisella on nykypäivänä yleensä ammatti ja työ, joten huonosti toimivasta liitosta on taloudellisestikin mahdollista lähteä pois.

Nuoria miehiä ahdistaa, kun naisilla on itsemääräämisoikeus. Minkälaista elämää se muka on miehelle, jos ei ole uskonnon suomaa oikeutta pitää puoliso nyrkin ja hellan välissä? Puhumattakaan siitä, että naisella on nykypäivänä yleensä ammatti ja työ, joten huonosti toimivasta liitosta on taloudellisestikin mahdollista lähteä pois.
Minun eksä sai hirveän hepulin, kun aloin käydä kirkon raamatturyhmässä. Hän sanoi ettei voi elää uskovaisen hullun kanssa. Otin asian puheeksi ryhmän naispapin kanssa. Hän sanoi, että ilmiö on yleinen.
Minua huvittaa nykyinen meno. Uskovaisuus on nyt in ja körttiläisyyteni fiksuuden huippu.
Kerran puolisoni työkaveri kysyi miten jaksan juoppopuolisoni kanssa. Vastasin, että uskon avulla. Työkavereilleni sanoin, että katsoin avioliittomme viimeiseen tappiin asti. En hakenut avioeroa. Siinä asiassa olen katolisen kirkon opin kannalla.

Suomen kalifaatissa naisilla tulee olemaan vähemmän oikeuksia kuin koiralla.

Naiset kärsivät todella paljon mielenterveysongelmista. Sitä se yksilökeskeisyys ja somen algoritmeille altistuminen aiheuttaa.

Yhteistyössä