Nurinaa Yves Rocherin nettikaupasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt

Vieras
Olisin pitkästä aikaa tilannut jotain mukavaa itselleni ja läheisilleni Yves Rocheriltä ja vieläpä netin kautta.

Yllätys olikin että ainoa maksutapa oli luottokortilla! Ei minulla mitään luottokorttia ole enkä sitä edes halua tilata, joten saa kyllä tilaukset olla tuosta puljusta. Aiemmin on voinut tilata laskulla ja nytkin mainostivat 3 kk:n maksuaikaa. Huijausta sanon minä!

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
suoraan netistä jos tilaat niin se on luottokortilla, mutta jos niillä lipuskoilla niin edelleen on se 3kk maksuaika.

Viime kesänä tilasin ja silloin sai laskulla. Tuohan on syrjintää ainakin minun mielestä jo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
suoraan netistä jos tilaat niin se on luottokortilla, mutta jos niillä lipuskoilla niin edelleen on se 3kk maksuaika.

Viime kesänä tilasin ja silloin sai laskulla. Tuohan on syrjintää ainakin minun mielestä jo.

mistään ei oikein voi enää tilata ilman luottokorttia.

Äsken ei minulla ollut kuin luottokortilla maksu mahdollisuus mutta nyt oli sekä lasku että kortti.
Ihme sivut kun tuolla tavoin vaihtelee.

se riippuu loppu summasta, en nyt muista mikä se oli...oisko joku 60e ja sit menee vaan luottok.mahdollisuuteen...toki ennen ei ollut niin

Alkuperäinen kirjoittaja hg:
Äsken ei minulla ollut kuin luottokortilla maksu mahdollisuus mutta nyt oli sekä lasku että kortti.
Ihme sivut kun tuolla tavoin vaihtelee.

se riippuu loppu summasta, en nyt muista mikä se oli...oisko joku 60e ja sit menee vaan luottok.mahdollisuuteen...toki ennen ei ollut niin

No ekalla kerralla kun olisin tilannut ei summa ollut kuin 34? joten ei se tuostakaan voi olla kiinni.

Maksuehdot
Kun tilaat tuotteita, saat paketissasi laskun ja sille vähintään 30 päivää korotonta maksuaikaa. Yli 40 euron arvoiset tilaukset edellyttävät maksua luottokortilla. Pidätämme oikeuden toimittaa poste restante- ja postilokero-osoitteelliset tilaukset sekä tilaukset tilapäisiin osoitteisiin postiennakolla. Pidätämme oikeuden toimittaa tilauksen postiennakolla myös maksuhäiriötilanteessa harkintamme mukaan. Samoin pidätämme oikeuden rajoittaa avoimien laskujen määrää. Maksuhuomautuksen lähettämisestä veloitamme sekä kulut että viivästyskoron. Pidätämme oikeuden myös hinnanmuutoksiin.

Yhteistyössä