Nurmijärvi etsii maahanmuuttokoordinaattoria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uuti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uuti

Vieras
Pakolaisintoilullaan viihdettä ja draamaa viime aikoina tarjonnut Nurmijärvi tarvitsee nyt kipeästi ”maahanmuuttokoordinaattoria”. Kunta hakee määräaikaiseen virkaan henkilöä, jonka palkkauksesta päätettiin pakolaisten vastaanottopäätöksen yhteydessä.

Tammikuun lopussa päättyvässä haussa maahanmuuttokoordinaattorilta edellytetään ammattikorkeakoulupohjaista sosionomin tutkintoa tai muuta vastaavaa tutkintoa. ”Pakolaisten lisäksi maahanmuuttokoordinaattori työskentelee myös kunnan maahanmuuttajien parissa”, sosiaali- ja terveysjohtaja Erja Pentti kertoo.

Aluksi Nurmijärvi yritti täyttää haussa olevan paikan kunnan sisäisesti, mutta sopivaa henkilöä ei löytynyt. Pentti toivoo, että maahanmuuttokoordinaattori saataisiin palkattua mahdollisimman pian, sillä siinä tapauksessa pakolaiset voisivat hänen mukaansa saapua Nurmijärvelle jo kesän aikana.

Pakolaiset vastaanotetaan todennäköisesti Syyriasta, Irakista, Afganistanista tai Kongosta.

Lähde: Nurmijärven Uutiset

Näin se maahanmuutto kasvattaa julkista sektoria ja siten kasvattaa verotaakkaa Nurmijärvelläkin ja kiitokseksi siitä mamut rötöstelevät minkä kerkivät ja maahanmuuttokoordinaattori syyttää siitä nurmijärveläisiä, koska rassismi jne...

[QUOTE="Sari";30605108]Näinhän se ikävä kyllä menee.[/QUOTE]

Kyllä ei mene. Kuulin itse poliisin suusta, ettei hän muista milloin viimeksi olisi maahanmuuttaja ollut osallisena esim. myymälävarkaudessa, kyllä siellä rötöstelevät ihan kantasuomalaisten teini-ikäiset kakarat.

Alkuperäinen kirjoittaja asioista tietävä;30605192:
Kyllä ei mene. Kuulin itse poliisin suusta, ettei hän muista milloin viimeksi olisi maahanmuuttaja ollut osallisena esim. myymälävarkaudessa, kyllä siellä rötöstelevät ihan kantasuomalaisten teini-ikäiset kakarat.

Siis mitä... Ulkomaalaiset on aivan järkyttävän yliedustettuja rikostilastoissa, etenkin omaisuusrikoksissa...

Mikähän ekspertti tämä poliisi ystäväsi oli?

Jokatapauksessa hienoa, taas menee veronmaksajien rahat jollekkin uudelle hyysäysviralle johon ei ole edes varaa - ja syntyy taas 1 henkilö joka äänestää mamutuksen puolesta, koska oma työpaikka on kyseessä. Hyvä Suomi.

näin on, mamut on aivan kuin herran enkeleitä

ne ei rötöstele eikä koskaan tee väkivallan töitä

Tässä vielä vaikka tällänen, ettei tarvii sanaan uskoa, vaikkei pitäis noin tyhmään viestiin edes vastata.

http://yle.fi/uutiset/myymalavarkaudet_raisussa_kasvussa_-_kauppa_huolissaan_havikista/1233046

"Keskusrikospoliisin selvityksen mukaan Suomessa toimii liuta ammattimaisia omaisuusrikollisia, jotka ovat lähtöisin Virosta, Liettuasta, Puolasta ja Romaniasta."

Juu, mamut saavat sossusta sen verran paljon fyffee ettei heidän tarvitse varastella elääkseen, toisin kuin suomalaisten nuorten, joten mamut voivat keskittyä hauskempiin harrastuksiin kuten tyttöjen ja naisten joukkoraiskauksiin.

Pian myös Nurmijärvellä kymmenet kunnan tädit painiskelevat maahanmuuttoon liittyvien ongelmien parissa ja kaikkien muiden palveluista joudutaan sen seurauksena leikkaamaan. Pelkästään yksi hampaaton, lukutaidoton ja muista kehitysmaaperäisistä ongelmista kärsivä suurperhe vie palveluresursseja useamman sadan kuntalaisen edestä. Näin tämä on mennyt kaikkialla muuallakin.

Et sitten ole tietoinen raiskaustilastoista?

Tässä vielä vaikka tällänen, ettei tarvii sanaan uskoa, vaikkei pitäis noin tyhmään viestiin edes vastata.

Myymälävarkaudet raisussa kasvussa - kauppa huolissaan hävikistä | Yle Uutiset | yle.fi

"Keskusrikospoliisin selvityksen mukaan Suomessa toimii liuta ammattimaisia omaisuusrikollisia, jotka ovat lähtöisin Virosta, Liettuasta, Puolasta ja Romaniasta."

Mä en tiedä mikä tilanne Nurmijärvellä on, mutta nämä ammattimaiset omaisuusrikolliset tuppaa olemaan vain pikavisiitillä Suomessa. Eivät ole siis sanan varsinaisessa merkityksessä maahanmuuttajia.

Muistakaa nurmijärveläiset äänestää taas jälleen kerran huhtikuun eduskuntavaaleissa punaisia ja vihreitä, kokoomuksen sininenkin kelpaa, ja saatte lisää monikulttuurista rikkautta tulevienkin vuosien aikana.

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Äänestäjä;30605495:
Palstapersu yrittää taas tuskissaan kalastaa ääniä persuille, onpa epätoivoista touhua :D

Ei palstapersun tarvitse mitään kalastella, sen tekevät mamut ja viherpunikit ihan itse.;)

[QUOTE="fakta homma";30605524]Ei palstapersun tarvitse mitään kalastella, sen tekevät mamut ja viherpunikit ihan itse.;)[/QUOTE]

Miksi sitten päivystät täällä juttuneisi päivät pitkät? Oletko työtön hölmö?

Yhteistyössä