Nusaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mårkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mårkkis

Vieras
Olen seurustellut 7 vuotta ja ollut aina ns. kiltti poikaystävä. Viikonloppuna kuitenkin nusaisin (onneksi vain kerran) ilman mitään syytä toisen naisen kanssa. Morkkis on aivan mahdoton. Olen totaalisen rikki. Rakastan omaa naistani yli kaiken, olen aina rakastanut. En tiedä mikä minuun meni. Tekisin mitä tahansa, että saisin peruttua koko illan:(

Pahinta mitä nyt voit tehdä on hoitaa omaatuntoa tekemällä tunnustuksen. Jos sen teet, et saa enää mitään entiselleen. Siis älä kerro, nile tyhmyytesi ja ota opiksesi.Vaikka yl kannatan rehellisyyttä, nyt rehellisyys on parin suojelua. Kaikille tulee vahinkoja, mutta niistä ei saa tulla tapaa.Näitpähän nyt ettei se sen kummenpaa ollut kuin kotonakaan, tuskin sitäkään ja pirullinen morkkis päällä. Tsemppiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihanalila:
Pahinta mitä nyt voit tehdä on hoitaa omaatuntoa tekemällä tunnustuksen. Jos sen teet, et saa enää mitään entiselleen. Siis älä kerro, nile tyhmyytesi ja ota opiksesi.Vaikka yl kannatan rehellisyyttä, nyt rehellisyys on parin suojelua. Kaikille tulee vahinkoja, mutta niistä ei saa tulla tapaa.Näitpähän nyt ettei se sen kummenpaa ollut kuin kotonakaan, tuskin sitäkään ja pirullinen morkkis päällä. Tsemppiä.

Haaaa....

se mikä suhun meni ei varmaankaan jää siihen yhteen kertaan.. sopivan tilaisuuden tullen teet sen taas uudelleen vaikka kuinka päättäisit nyt että ei enää.. morkkis on kova mutta niin on kai halutkin?

Toivottavasti käytit kondomia???

Jos et, on sun syytä käydä sukupuolitautipolilla ja otattaa kaikki testit. Jos puhdas, ole onnellinen ja pidä suusi kiinni. Jos jotain tarttui matkaan, niin sitten kuvio onkin hankalampi...