Nussin 10 krt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juppe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juppe

Vieras
aion huomenna nussia kymmenen kertaa naisystävääni. Meillä on treffit...

katsotaan, onnistuuko.

Älkää vastatko, jos olet pellejä (niitä riittää tässä foorumissa)

Voin sitten kertoa, miten kävi

t Juppe

Sun naisystäväs on jo entinen,se on jo kolmatta päivää
panemassa yhden neekerin kanssa.Sanoi mulle, että sää
oot säälittävä tuppikulli. Mulle sun entinen naises lupasi
vittua huomenna eikä se jouda sun treffeilles,kun se silloin
nussii mun kanssa.

Kumma, kun pitää varastaa toisen nimimerkejä, eikö yhtään omaa mielikuvitusta, niin mulla ei ole mielikuvitusta koska olen jälkeenjäänyt feikki ja paskianen joka haisee oksettavalle paskalle! Sinä juppe tapa ittee toivoo amis!

Kumma, kun pitää varastaa toisen nimimerkejä, eikö yhtään omaa mielikuvitusta, niin mulla ei ole mielikuvitusta koska olen jälkeenjäänyt feikki ja paskianen joka haisee oksettavalle paskalle! Sinä juppe tapa ittee toivoo amis!

Laitan tänne sekaan pienen runon, koska mielestäni sopii hyvin tämän keskustelun aihepiiriin.
Sulle poimin, sulle noudan kevään ah niin kauniin kielot
nää.
Niillä kaikkein mielet kiehdon, naiset onneen tuuditan.
Oi tätä onnea kun saa kirjoittaa kaunista runollista tekstiä toisten samaa tyylilajia käyttävien kanssa.
Perustetaan oikein ihana yhdessäkirjoittamisen palsta tästä, oi te kaikki ihan erotiikan ystävät. On ihana kirjoitella tänne Amiksen ja muiden silliä kullekin kirjoittajien kanssa.
Voi veljet teillä on sana hallussa !

Yhteistyössä