Nutrauksesta..kertokaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostin jo lodjun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostin jo lodjun

Vieras
kokemuksia, tuloksia.
Kertokaa kaikki mitä ootte aikaan saaneet ja mielellään lähtöpainoa ja pituuttakin.
Ostin tosiaan jotain mansikkahässäkkää ja pitäs alottaa, mutta en tiiä millon kun pelkään sitä nälkää.
Ja ens viikolla olis todella tärkeet tunnit koulussa ja pitäs olla tarkkana ku porkkana...
Eli aina jotain tekosyitä.
Mutta tarttis sellasen kunnon potkun ja startin, josta sitten vois kenties innostua.
Voiko noilla sopilla mennä kuinka kauan, vai pitäskö joltain lekurilta kysyä väliin ohjeita??
Mulla siis painoa 120kg ja pitutta 163cm, et ei mikään pieni pudotus edessä.
Syksyn aikana sain pois 7kg,mutta siihen tuntuu jymähtäneen nyt homma.

Joten kertokaa nutraajat kokemuksistanne

Kokeiltu on tuota kuuria useita kertoja. Ne litkut maistuu ihan hirveälle...hyi yöks. Mutta tosiaan eipä siinä muuta kuin aloita ensin viikkoa ennen aloitusta keventämään ruokavaliota ja sitten siirryt kokonaan pusseille. Muista juoda paljon vettä päivässä ja salaatteja saat syödä (siis joissa on pelkkää salaattia). Pari ekaa päivää on hirveitä ja sitten alkaa ketoosi ja olo helpottaa. Ekat päivät on nälkä, pääkipeä ja pinna tosi tiukilla koko ajan. Siitä, kun selviää niin homma menee omalla painollaan. Kertaakaan ei sitten kannata lipsua tai saat kärsiä taas aloitusoireet uudelleen. Itselläni oli vimeisimmän kuuria aloittaessa ylipainoa 65kg joista 5 viikon kuurilla lähti 19kg pois joista tosin osa on tullut jo takaisin...

Yritin,mutta ei siitä tullut mitään.
Koko ajan nälkä ja ne tuotteet KAUHEAN makuisia.Joten tuli lintsattua.
Aloitin kiloklubin käytön ja seuraamaan päivittäistä kalorimäärääni ym.Söin säännöllisesti 5 kertaa päivässä (aamupala,lounas,välipala,päivällinen,iltapala) ja pidin kalorimääräni 1200-1400 päivässä.
Ennen 100kg ja nyt 64kg :) Ja tuohon meni puoltoista vuotta.

Mä aloitin viime elokuussa nutrauksen. Aloitus paino oli 81kg ja neljä kiloa lähti kahdessa viikossa. Sen jälkeen lähtenyt vielä kuusi osa nutrauksella, muutaman viikon olin tossa joulukuussa en millään, eli söin mitä sattui ja paljon suklaata. tänä aamuna paino 71kg. suosittelen, mä tykkäsin niistä valmiista pirtelöistä. Ja pituus mulla 165cm.

Yhteistyössä