nutriletin käyttäjät kuinka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikuinen laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ikuinen laihduttaja

Vieras
paljon ootte saanu sen avulla painoa pois ja missä ajassa?
en ite aatellu käyttää kauaa vaan haluan jonkun kunnon
alkusysäyksen.
söittekö muuta kuurin aikana vai noudatitteko kirjaimellisesti
ohjeita?

Mä oon aloittanut sillä 5 päiväntehostartilla esim täältä niintä löytyy www.hameenluontaistuote.fi ja olen orjallisesti tuota noudattanut 5 päivää, sen jälkeen kevyesti syönyt. Tuolla saa sellasen 2-4 kg pois, että kiva startti aloittaa laihis :) Itse ajattelin tänään aloittaa 2 viikon nutrauksen.

no mulla on just eka viikko takana ja kuten toiseen ketjuun kerroin, painoa on tippunut n 3,5kg. Ja mä oon syönyt lisäksi suht vapaasti kurkkua, porkaanaa ja salaatia sekä pari kertaa jonkun omenan tai vähän ananasta tms. Muutaman kerran olen myös syönyt riisikakun tai täysjyväkeksin tai alpen light-patukan kaffen seurana. Ja nyt kun pääsiäisestä päästiin, niin ei kun jatkamaan B)

Mäkin vähän kyselen..Ku mun paino junnaa nyt toista viikkoa ni aattelin, etä jos kokeilisin ihan muutaman päivän vaan...Mutta onks ne juomat kaikki maitopitoisia?Mulla ku on laktoosi-intoleranssi...
Vai miten se oikeen toimii?Ja eiks ne maksa aika paljon...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 08:43 taizii kirjoitti:
Mäkin vähän kyselen..Ku mun paino junnaa nyt toista viikkoa ni aattelin, etä jos kokeilisin ihan muutaman päivän vaan...Mutta onks ne juomat kaikki maitopitoisia?Mulla ku on laktoosi-intoleranssi...
Vai miten se oikeen toimii?Ja eiks ne maksa aika paljon...

Ainakin jossain patukassa näkyy olevan maitoa, suklaapirtelöjauheessa mainitaan maitoproteiini, muttei laktoosia. Kannattaa mennä lukemaan niitä tuoteselosteita tai kysymään apteekista. Ja onhan ne aika kalliita, sellainen 15 pussin laatikko on parisen kymppiä, patukat liki 4e/2kpl. Mutta se on niin suhteellista toisaalta....
Mä kyllä ehdotan, että jos meinaat kokeilla, niin kokeile vaikka viikko, koska ne pari-kolme ekaa päivää on kaikkein kamalimmat, sen jälkeen helpottaa. Ainakin mulla, päätä särki kolme ekaa päivää ja nälkä oli kamala, sitten se alkoi helpottaa. B)

Yhteistyössä