nutrilett ei pidä nälkää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "malla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"malla"

Vieras
tuli eilen ostettua nutrilett suklaapirtelöä ja nyt ois tarkoitus korvata sillä yksi ateria päivässä. aamupalan söin normaalisti(pari leipää,juustoa,lauantaisiivua+kahvia) lounaaksi sitten join pirtelön ja siitä on nyt tunti kulunut ja vatsa huutaa ruokaa!! te jotka käytätte nutrilettia niin meneekö teillä tosiaan nälkä tuolla pirtelöllä?? nyt pitäis sitten jaksaa pari tuntia,että saan syödä normaalin ruoan ,jota odotan kovasti:) sillä pärjäänkin sitten iltaan asti enkä tarvi mitään iltapalaa. kertokaas viisaammat,että pitäiskö mun syödä jotain enemmän tai mitä teen väärin.kiitos:)

Kannattaa syödä kunnon ruokaa eikä mitään sokeripommikorvikkeita. Pahoittelen! Nutrilettin hinnalla saisit varmasti kunnon karppiruokaa, eli siis vähähiilihydraattista ruokaa. Paino lähtee, mutta nälkää ei ole :)

mutta yritänkin nyt tässä tiedustella,että söisinkö sitten lounaana jälkeen vielä toisen pirtelön enne ruokaa vai onko se sitte vaan oltava nälässä siihen ruokaan saakka. vai onko tämä ihan pelleilyä koko nutrilett??plääh..

[QUOTE="malla";23887507]mutta yritänkin nyt tässä tiedustella,että söisinkö sitten lounaana jälkeen vielä toisen pirtelön enne ruokaa vai onko se sitte vaan oltava nälässä siihen ruokaan saakka. vai onko tämä ihan pelleilyä koko nutrilett??plääh..[/QUOTE]

Pelleilyä se on, jos sulla on halu laihtua niin teet elämäntapamuutoksen, ei se ole kuureilla mitenkään pysyvää, jos sinä vuoden päästä palaat vanhaan. Minä olen karppaaja loppu elämäni, kun kerran sille tielle lähdin. Juhlissa syön kyllä mitä tarjotaan, mutta kotona sitten taas palataan ruotuun.

[QUOTE="vieras";23887526]Pelleilyä se on, jos sulla on halu laihtua niin teet elämäntapamuutoksen, ei se ole kuureilla mitenkään pysyvää, jos sinä vuoden päästä palaat vanhaan. Minä olen karppaaja loppu elämäni, kun kerran sille tielle lähdin. Juhlissa syön kyllä mitä tarjotaan, mutta kotona sitten taas palataan ruotuun.[/QUOTE]

Näin :)

Minäkin olin ennen ihan pastanarkkari ja mietin, miten ihmeessä minä pystyn elämään ilman sitä. Ekat päivät olivat aika karuja, mutta sen jälkeen alkoi sujua, ja kun olo oli mainio ja kilot alkoivat karista ei enää tehnyt mieli syödä hiilaripommeja :) Ja sekin auttoi kun tajusi, että peruna, riisi, pasta ja vilja muuttuvat puhtaaksi sokeriksi kropassa, mikä nostaa verensokeria ja insuliinia rankasti. Niin, ja sitä painoa :D