Nutrilett kuurin tapainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ylipainoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ylipainoo

Vieras
Voiko itse toteuttaa tuon kuurin ilman että ostaa noita tuotteita? Paljonko kaloreita pitää syödä sitten ja mitä syön että olisin "nutrilett" kuurilla? Enkä haluu kuulla niitä elämäntapa remontteja yms yms yms.

Mä olen syönyt n.1200 kaloria vrk kun olen laihduttanut. Hyvin on paino tippunut sillä. Alle tuon en voi mennä kun liikun sen varta paljon. Elimistö menee ihan "flekuksi" ja alkaa käydä säästöliekillä... :(

mulla on nyt 7vkoa takana VLCD:tä, olen saanut sen 500kaloria/vrk. Ja painoa oli tippunut 6vkon jälkeen 12kg, nyt 7vkon jälkeen en ole käynyt "virallisella" vaa'alla, mutta oma vaaka näyttää 13,5kg.

Alkuperäinen kirjoittaja VLCD:
mulla on nyt 7vkoa takana VLCD:tä, olen saanut sen 500kaloria/vrk. Ja painoa oli tippunut 6vkon jälkeen 12kg, nyt 7vkon jälkeen en ole käynyt "virallisella" vaa'alla, mutta oma vaaka näyttää 13,5kg.

Niin ja käyn kerran viikossa spinning, kerran viikossa bodypump ja sit viel salilla jos ehdin.

Nutrilett on ateriankorvike, mikä takaa sen, että elimistö saa kaiken tarvittavan vaikka energiamäärä on hyvin pieni. Tätä et saa normaali ruualla, ellet sitten ota ravintolisiä.

Yksi oleellinen asia nutriletissa tai vastaavissa on myös se, että siinä elimistö menee ketoosiin, jolloin palaa kaikista eniten rasvaa ja näläntunne häviää. Tämä edellyttää, että ruokavalion hiilihydraattimäärä on olematon.

Minusta siis ei ole aivan sama toteuttaa tätä pelkällä ruualla, eikä todellakaan millään näkkärillä. Ellet sitten yritä karpisti, eli syöt vain proteeneja ja vähähiilarisia kasviksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Nutrix:
Nutrilett on ateriankorvike, mikä takaa sen, että elimistö saa kaiken tarvittavan vaikka energiamäärä on hyvin pieni. Tätä et saa normaali ruualla, ellet sitten ota ravintolisiä.

Yksi oleellinen asia nutriletissa tai vastaavissa on myös se, että siinä elimistö menee ketoosiin, jolloin palaa kaikista eniten rasvaa ja näläntunne häviää. Tämä edellyttää, että ruokavalion hiilihydraattimäärä on olematon.

Minusta siis ei ole aivan sama toteuttaa tätä pelkällä ruualla, eikä todellakaan millään näkkärillä. Ellet sitten yritä karpisti, eli syöt vain proteeneja ja vähähiilarisia kasviksia.

Samaa mieltä. =)

mulle se nyt on aivan sama millä sen alkusysäyksen saa laihuttamiseen, oli se sitte vaikka perunamuusi.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

mulle se nyt on aivan sama millä sen alkusysäyksen saa laihuttamiseen, oli se sitte vaikka perunamuusi.

Oon samaa mieltä! Oon kyllästynyt noihin elämäntapa juttuihin! Muutenki painoa on ihan liikaa ylimääräistä.

No mä olen sitä mieltä, että vaatii tosiaan tahdonvoimaa hirvittävän paljon, jos elimistä ei saa kaikkea tarpeellista, ja siksi on koko ajan väsynyt/huonotuulinen/nälkäinen jne. Mutta en mene ketään tuomitsemaan, jokainen tehköön tyylillään ja jos laihtuu, niin onnea vaan. Tiedän kyllä miten vaikeaa laihduttaminen on.

Ja ap. Jos haluat laihtua, on todellakin kysymys elämäntapojen muutoksesta. Et voi laihduttaa ja sitten aloittaa taas saman mässäilyn -tai voit, mutta lopputulos on varmaan arvattavissa.