K
kilot veks
Vieras
Nutrilett on hyvä aloituskeino, siinä oppii valmispakkauksilla oikean ruokarytmin, 6 ateriaa päivässä n 3 tunnin välein.
Itse ostin Nutrilett Quick Start 5 Day -aloituspakkauksia 5 kpl (21,90 eur/kpl), ja syön niitä ma-pe viisi viikkoa peräkkäin. La-su sitten kevyttä itse tehtyä perusruokaa, samaan ateriatyyliin 6 pientä ateriaa päivässä mm. vaihdellen itse maustettuina broilerin filettä, kirjolohifilettä, naudan 10% paistijauhelihaa, seifilettä, laadukkaita tonnikalanpaloja vedessä (säilykkeenä), kananmunaa, maitorahkaa, raejuustoa ja hieman 100% Uotilan maalaisruislimppua. Paljon erilaisia kevyitä kasviksia.
Nutrilett Quick Start keittojen (aamun välipala, iltapäivän välipala ja päivällinen) joukkoon saa ja voi laittaa lisukkeina kevyitä kasviksia. ja itse laitan hieman paistinpannulla ilman rasvaa kuullotettua sipulia, valkosipulia, purjoa ja paprikaa *.
Nutrilett Quick Start 5 Day -VLCD pakkauksen ateriarytmi ja päivän syötävät:
1. Aamiainen:
- Suklaapirtelö(3) / Mansikkapirtelö(2)
+ 250 ml rasvatonta maitoa (sekoita hyvin)
2. Aamupäivän välipala:
- Tomaattilientä(5) / Kasvislientä(5)
+ 200 ml kiehuvaa vettä (sekoita hyvin)
* kevyet kasvikset
3. Lounas:
- Ateriapatukka: karamelli-toffee(2) / pähkinä-suklaa(2) / brownie-patukka(1)
4. Iltapäivän välipala:
* kevyet kasvikset
5. Päivällinen:
- Tomaattipastaa(2) / juustopastaa(2) / kananmakuinen nuudelikeitto(1)
+ 200 ml rasvatonta maitoa (sekoita hyvin, anna kiehua 2-3 minuutia kattilassa)
* kevyet kasvikset
6. Iltapala (jälkiruoka):
- Suklaajälkiruoka(2) / vaniljajälkiruoka(3)
+ 100 ml kylmää vettä (sekoita hyvin, 3 minuuttia jääkaapissa paksuuntumassa)
/ -vinoviiva kertoo vaihtoehdot aterialla
() -sulkeissa merkattu, kuinka monta kyseistä tuotetta löytyy aloituspakkauksesta.
Lisäksi kannattaa juoda 2-3 litraa vettä päivässä.
Itse käytän lisäksi 2-6 kupillista vihreää teetä päivässä lisäämään antioksidantteja (2 kupillista vastaa 5 annosta kasviksia) ja aineenvaihduntaa sekä energiaa. Vihreä teehän on aineenvaihduntaboosteri ja kaloriton vaihtoehto. Vihreän teen joukkoon ei kannata laittaa maitoa, se blokkaa osan terveysvaikutksista.
Näiden lisäksi voi Nutrilett VLCD-dieetillä syödä kevyitä kasviksia mm.
Kaaleja (parsa-, kukka-, kerä-, ja punakaalit)
lehtisalaatteja ja kiinankaalia
Tuoreyrttejä (mm. basilika, persilja ym.)
Kurkkua
Tomaattia
Porkkanaa
ym.
Itse ostin Nutrilett Quick Start 5 Day -aloituspakkauksia 5 kpl (21,90 eur/kpl), ja syön niitä ma-pe viisi viikkoa peräkkäin. La-su sitten kevyttä itse tehtyä perusruokaa, samaan ateriatyyliin 6 pientä ateriaa päivässä mm. vaihdellen itse maustettuina broilerin filettä, kirjolohifilettä, naudan 10% paistijauhelihaa, seifilettä, laadukkaita tonnikalanpaloja vedessä (säilykkeenä), kananmunaa, maitorahkaa, raejuustoa ja hieman 100% Uotilan maalaisruislimppua. Paljon erilaisia kevyitä kasviksia.
Nutrilett Quick Start keittojen (aamun välipala, iltapäivän välipala ja päivällinen) joukkoon saa ja voi laittaa lisukkeina kevyitä kasviksia. ja itse laitan hieman paistinpannulla ilman rasvaa kuullotettua sipulia, valkosipulia, purjoa ja paprikaa *.
Nutrilett Quick Start 5 Day -VLCD pakkauksen ateriarytmi ja päivän syötävät:
1. Aamiainen:
- Suklaapirtelö(3) / Mansikkapirtelö(2)
+ 250 ml rasvatonta maitoa (sekoita hyvin)
2. Aamupäivän välipala:
* kevyet kasvikset
3. Lounas:
- Ateriapatukka: karamelli-toffee(2) / pähkinä-suklaa(2) / brownie-patukka(1)
4. Iltapäivän välipala:
* kevyet kasvikset
5. Päivällinen:
- Tomaattipastaa(2) / juustopastaa(2) / kananmakuinen nuudelikeitto(1)
+ 200 ml rasvatonta maitoa (sekoita hyvin, anna kiehua 2-3 minuutia kattilassa)
* kevyet kasvikset
6. Iltapala (jälkiruoka):
- Suklaajälkiruoka(2) / vaniljajälkiruoka(3)
+ 100 ml kylmää vettä (sekoita hyvin, 3 minuuttia jääkaapissa paksuuntumassa)
/ -vinoviiva kertoo vaihtoehdot aterialla
() -sulkeissa merkattu, kuinka monta kyseistä tuotetta löytyy aloituspakkauksesta.
Lisäksi kannattaa juoda 2-3 litraa vettä päivässä.
Itse käytän lisäksi 2-6 kupillista vihreää teetä päivässä lisäämään antioksidantteja (2 kupillista vastaa 5 annosta kasviksia) ja aineenvaihduntaa sekä energiaa. Vihreä teehän on aineenvaihduntaboosteri ja kaloriton vaihtoehto. Vihreän teen joukkoon ei kannata laittaa maitoa, se blokkaa osan terveysvaikutksista.
Näiden lisäksi voi Nutrilett VLCD-dieetillä syödä kevyitä kasviksia mm.
Kaaleja (parsa-, kukka-, kerä-, ja punakaalit)
lehtisalaatteja ja kiinankaalia
Tuoreyrttejä (mm. basilika, persilja ym.)
Kurkkua
Tomaattia
Porkkanaa
ym.